Såld!!0

Gomorron vääärlden!!
Måste bara berätta om en blogg ja följer ganska dagligen.. http://www.mingla.nu/emmelie/ Superduktig tjej som verkligen kan dedär me att Fota. Hennes bilder me alla dessa pinuppor o bakgrunder gör mig alldeles sååld!! Jisses!! Såå, vad jag önskar mig i julklapp e ju inte att ta miste om.. :-O Hehe..
En alldeles egen fotodag me henne åsså så ja kan köpa mig en tavla sen.. Mycke duktig tjej alltså!! Håller tummarna att de ska gå heela vägen för denna damen, för de e hon verkligen värd!! :-)
Hon ha ju en hemsida också.. Spana in den vettja.. http://www.emmelieaslin.se/

Just idag ha vi sovit ut i massor.. Linus gav mig väärldens morgonmys också imorse.. Gullfisen!! :-)
Men imorgon e de dags för jobb igen.. Då ska lilleman va me farfar hela långa dagen!! Mysigt!
Å i helgen hoppas jag att julkorten blir klara.. :-/ Jaaa, jag vet. Men skulle ju både julbaka o knäppa kort här i veckan, men blev ju en massa sjukdomar så allt bara blev förstört!! Gaaalet!!

Yepps.. Såå äré!!

Bju såklart på en pepplååååt!!! Sooo looong!!

/Mariana

Postat den 2010-12-09 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar