Söndaaaa..0

Härliga Söndag å jag mår priiiiima!! Gött!! Haft en späckad helg me galej, mys o en liten dutt glögg på de.. Kan de bli bättre?? Hmm, njäää.. Tro inte de.. :-)
Avslutade me söndagsmidda hos mamsen idag, mumsigt värre!! :-)

Och ni som undrar hur min totalt värdelösa Fredag slutade... Mmm, jooo, de vart ganska bra faktiskt! Hade supertrevligt hos P o vi skenade iväg ut på stan där på nattkröken. Dansade loss lite o sjung en drudelutt också!! Hahaha.. :-)

   <--Festfixad by sis.. She´s the one när de gäller hår!! Gostumpan!!

Mådde väl dock liiiite sämre när man vaknade till där igårmorse, men vafasen.. De kan de va värt ibland.. :-O
Idag ha ja iaf hämtat igen mig.. Förutom min mardröm inatt.. Usch!! Kommer aldrig flytta ut i skogen me noll grannar, de kan ja lova.. Min mörkerrädsla skulle inte tillåta det, fyy sjutton alltså!! :-/

Längtar som sjutton efter mina brillor som räknas landa på butiken förhoppningsvis denna vecka.. :-) Åsså e de ju dags för bilen o få lite nytt o fräscht under huven i slutet av veckan. Gött de!!

Igår hade vi myslördag här hemma.. Gostumpan av dem alla kom.. Finaste Everlyn!! Jisses vilka ögon den gofisen har.. Man blir djupt kääär i dem vill jag lova!! :-D
Linus ville såklart också spexa på lite extra, han tog på sig sina finaste långkalsonger o hängslerna till.. Hihi..
Här hemma hade vi dukat upp popcorn, chips, saft åsså kom M med varsin karrapåse ti kidsen!! O´hoj vilken lycka! Yepps, de bara skeeen i ögonen på dem!! Hehe.. :-D

      <--Gotrollen!! :-)

 

Idag fick linusen en sig en klippning.. Yepps, de behövdes!! Hehe..
Hur gärna jag än vill spara ut håret på honom o bli en lite skejtare så funka de inte.. :-/ Meeeen, han e ju snyggast vilken frissa han än har!! :-D Han e ju verkligen såå snygg!!

 <-- Gotroll DeLux!! :-D

Vart en gaaanska mumsig söndagsmidda måste jag även säga.. Gaaaad, vad vi alla mumsade i oss. Mamma hade som VANLIGT lagat mat för huuur många som helst och allt va ju supergott som vanligt!! :-D

 <-- Moster Cicci o Linus gör sig redo för bakning.. Kladdkaka.. Mmmm...

Va en sväng upp ti pappsen idag också.. Ljuuuva landet!! Mysigt som sjutton faktiskt. Skulle knäppa lite kort på lilleman däruppe med den finfiiina naturen som bakgrund osv.. Meeen, tokisen va inte riktigt på humör för de ida. Så vart väl sissodär me de.. Jaja, få väl la se hur de blir.. Vem vet, kanske inte komma nå julkort från oss i år..?
Hehe.. Blev i vilket fall en mycke tidig födelsedags present ti Linusen.. En ny skoterhjälm!! Tro ni han lyste liiiiite??? Jaaaa, han blev såklart superglad o nu saknas bara hans egna lilla skoter.. Undrans om vi ska finna någon ti honom i år...? Hmm.. Jaa, de vore ju skojsigt!! Han önskar o önskar ti Tomten, så vi få väl se vad som sker..? hihihi...

      <--- Mm, snygg va!!!?? :-D

Näpps, nu blir till o gosa ner sig i hörnet me lite oliver o salami.. Mums!!

 <-- Mums!!

Natti Nattiiii...

/Mariana

Postat den 2010-12-12 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar