Kan man tänka sig...2

...Jaaa, kan man göra det? Tänka sig... Ojoj, vilken vändning allting har fått! Är glad varje dag o varje dag känns som en evig lycka! Vaknar med ett leende på läpparna o känner mig utvilad och verkligen Ääälskar allt som min lille fis gör varenda minut. Han växer för varje dag och för varje dag som går så inser jag hur mycket mer jag älskar honom!! Är evigt tacksam för att jag haft sån tur att fått en sådan fiiin och härlig liten kille!! Han göör min lycka fulländad!! :-)

Idag ha vi fredag och här ha de bara varit lugna gatan. Haft besök av Sussie som jag tro jag nästan surrade sönder.. :-/ Haha!! Men hon förstår vad jag går igenom nu och stöttar o ger mig ännu mer pepp till en lyckad vardag! Tack gumsan! :-) Sen finns de ju såklart en massa andra som verkligen också förgyller mina dagar, ingen att förglömma! Ni vet vilka ni är och jag verkligen gillar allt ni säger och allt ni orkar lyssna på! ;-)  TACK!!

Senaste veckorna har varit lite hit och dit, omtumlande minst sagt! Såå himla mycket funderingar kring mig själv och saker som verkligen inte går att beskriva.. Fast trots allt så är jag faktiskt Lycklig för er som blir fundersam! Lycklig att jag har den chef jag nu har på mitt jobb, lycklig över min son som sagt och lycklig för aaaallt!! :-)

Mycket för mina senaste funderingar har gjort mig mycket instängd, velat vara i min egna värld och bearbeta vad som sker och vad som skall ske...? Förundrad över hur framtiden ska se ut lixom..
Men alting känns nu i sin ordning och jag ska endast invänta prover hit o dit, och dessutom invänta veckorna framöver som väntas bli gaaanska hektiska..
Såå, håll i er! De kommer mera skvaller.. Haha.. Men med vad de kommer att innehålla så kan jag faktiskt inte säga nånting för mycket alls, utan bara se vad tiden och allt därtill innebär.. hihihi..
Både med spänning och rädsla.. :-/ Meeen, som mina kära goa bästa vänner säger... "Det kommer att bli bra oavsett hur allting löser sig!!" Och det tror jag faktiskt själv också! Men ibland kan man bara vara på tok för ivrig o nyfiken bara. Kan inte saker o ting bara gå snabbare!!!???  Vaaa!!!

Nää, nu tro ja minsann att de blir ett sängbesök för min del. Sova mina skönhetstimmar o bara drömma mig bort till väärldens ende o bara få sluta fundera.. Ska bli gött som faaeen!! :-D

Natti Nattiii älskade vänner o familj!! Ni betyder ALLT för mig!!

/Mariana

Postat den 2010-02-05 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av pernilla den 2010-02-06 (09:20:24) http://pumzan.blogg.se/

Vafan haru rökt på? ;)

Postat av Mariana den 2010-02-06 (09:26:51)

Inget!! :-) Hehe.. Mår bara såå bra!!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar