Städning, tågresa o annat smått..0

Jahapp, då vare onsda igen. Å här sitte man... Nää, usch så nedlåtande dedär lät!! Inte bra!! :-/ Vi börjar om...

Hääärliga onsdag e här o snart över!! :-D Idag ha de städats en heel del, skurat badrummet åter igen. Fattar inte vart all skit kommer ifrån..?!?! Städade för 2 veckor sen o tyckte ja va vrålnoga då.. :-/ Kanske man ska ha fönstrerna mer stängda? Faast då komme de ju inte in nå ny frisk luft i lägenheten.. Såå, nää.. Bara till att inse att om man vill ha rent o fräscht e de banne mig bara till o städa o skura därefter också! Haha.. :-) Eller hur??

Va faktiskt o belönade mig själv me en del underkläder som mellanlandning i städningen! Sjuukt bra satt dem och jag e glad att jag gick till några som faktiskt visst vad de pratade om! Fick superbra hjälp o supersnygga underweeear!! Wiiiie!! Nu ni!! Haha.. Såå gå på Change i Birsta om ni ska ha bra hjälp o finfina braaa´s!! :-D

Va o skjutsade Linus o mamma/mormor ti tåget förut. De ha åkt enda ti Ljungaverk för att hälsa på min moster Disa m. fam.. Myys för dem! Hade velat följa me jag också, men ska jobba o bara ha de lugnt här hemma. Vila upp mig lite kanske och ha en eller två sovmornar också.. Kan behövas ibland.. :-) Fast faktiskt så e lilleman ganska duktig på o ge mig en extra vilostund på mornarna i sängen tills han tycker de e dags o ha mammamys.. Hehe.. Goofisen min!!
Såå, nu ha de lill-lörda där uppi västra. Prata me han förut o hade inte den minsta lust att komma hem ti mamma. Han sa: "-Mamma, vi ha myyyskväll här. Å du e hemma!" Gaaaah, inte aaalls så man saknar mer dårå.. :-/
Men men, bara för lilla mamma o börja tänka lite på sig själv kanske..? Ååå de ha ja faktiskt gjort ida ju! Fått städat, nybytt i sängarna o tagit mig ett lååångt o hett bad! Suuperskönt! :-)
Så nu väntas en rejäl nerjäsning i soffan med ett djupt andetag! Ooooh.. Plus att imorn ska ja jobba kvällen, så de ska bli himla gött!
Jobb heela helgen väntas också, men de går ju fort som tusan då! Kaaaanoners!!

Nää just de ja, soffan va de!!  Tjingeling!!

 <--Mormor o en förväntansfull Linus!

 <--GRYMT fiiiin kille!! :-)

/Mariana

Postat den 2010-03-10 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar