Återträff 2010!!0

O´hoj vad trevligt me o träffa allihopa! Surrade och dansade som sjutton där på slutet, sjukt skoj!! :-) Vissa hade man inte sett sedan man gick ur 9:an. Visst e de sjukt?!?! Men de e ju bara så.. Livet rullar på och så gör vi också. Man blir äldre, men känner sig fortfarande som 15-16 år endå.. Hahaha.. Vi kom fram ti de igår, att man gör ju inte sig äldre än vad man vill. Å de e ju faktiskt sant! Hehe..
Vi bestämde i alla fall att vi ska göra ett nytt försök om 5 år och träffas igen. Bara Liden-klasserna! Önskade att de kunde varit bättre uppslutning igår, vi va lixom 4 st från våran klass och de va 6 st från andra klassen.. :-/ Dååååligt tycker jag!! Men men.. Som sagt, hoppas på bättre nästa gång! :-)

Jag tycker i alla fall att det är superkul och höra vad som händer med alla, vad som hänt under åren och vart man står i livet. Uuundebart!!
Lite halvdåligt också att de placerade våra klasser läängst in i hörnet, jag menar, vi som va så få hade väl varit bättre och placerat lite mitt i så vi slapp känna oss så få som vi faktiskt va.. :-/
Aja, vi roade oss himla bra endå och hela kvällen summerar jag till en toppenkväll!! Busigt värre blev de på slutet där man dansade så kinderna blev röda som äpplen och varm som en... Jaaa, jag vet inte vaa..? Hahaha..

 <--Sofie o Maria hos mig innan!

 <--Sedan träffades vi på Irish!

 <--Där vi började känna oss få...

 <--Men vad gjorde det?
                                                                                                      Vi hade ju superskoj endå vi!! Hihi..

 <--Lena, Sofia o Mattias!

 <--Roger o Maria!

 <--Tjejtjusar´n Roger!! Hihi.. Åsså jag!

 <--Vackra flickor!! Sofia o Maria!!

 <--Sofie, Sofia o Maria!!

 <--Lena, Per-Arne o Mattias!!

 <--Jaaag o Patrik!!

 

 <--Maria o Sofia!!

 <--Sen började dansandet!! Wiiiee..

 <--Glaaader!! :-)

 <--Barhäng!!

 <--Wiiiie!! (varma o glada)... hihi..

Det va det!! Vilken kväll, vilka härliga människor de finns! Lika underbara o goa precis som förr, heelt fantastiskt! Önskar man kunde ses mera och ha lika roligt som vi hade igår mera!! :-) Ännu fler härliga minnen läggs ner i ryggsäcken och längtar redan ti nästa gång vi ses allihopa! Tack för en trevlig kväll!! :-)

Nuu e de dags o fixa sig iordning o kila iväg o hämta finaste prinsen i väärlden!! Min Linus!!
Han ha ju sovit hos mormor o Micke inatt, så han går de ingen nöd på inte! Hehe.. Sötfisen hade haft myskväll me dem igår o nu när jag surrade me mamma/mormor så va de påväg ti lekparken! hihi..

Tjingeling på er därute!!

/Mariana

Postat den 2010-05-29 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar