Nu ÄR Hösten här... Brrr..0

Usch o fy, känns som Hösten verkligen har landat.. Både på gott och ont också.. Just idag blåser det som attans utomhus och de är verkligen kyligt som sjutton.
Sen verkar de blåsa ganska rejält bland andra saker också. Kan bara inte förstå att folk kan låta en del vara lyckliga, glada och bara få leva för varandra..? Vad är de för feeeel på folk??
Att tycka det är jättekul att föstöra verkar vara en "grej" som håller i sig.. Tjejer är ett folkslag för sig enligt mitt tycke och så kommer jag alltid att tycka.
Hur kan man då tro dessa? Hmm... Nää, tro faktiskt inte jag skulle göra det iaf.. Uppmanar er ALLA till att göra det som känns bäst för er själva och leva era egna liv. Strunta i andras och sluta skapa en massa galna rykten som faktiskt bara förstör för er själva.. :-/

Ni vet, jag är ju egentligen inte en sån som brukar hojta o skriva om sånt här negativt över nätet. Men just nu blev de bara så.. Har bara svårt att se hur ens närmaste tappar ansiktet och tror på sånt där rentutsagt Skitsnack som andra bara "vill" att man ska tro på även fast de inte finns någon som helst sanning bakom det..
Önskar att de som går runt och surrar en massa strunt åker på en rejäl baksving och får åt sina egna öron en vacker dag. Bara för att man inte kan se andras framgång eller lycka bli lika förfallen som sin egen.. :-/

Nåja.. Bara till o önska att de jag skriver om får sig en rejäl funderare och går vidare med sina egna tråkiga liv och låter mina fina bästaste få leva sina i fred. Sluta upp me skiten och låt dem vara glada och lyckliga!!!

Nog sagt... Tro jag fått sagt de ja velat iaf.. Have a nice daaaaay!!! :-D

/Mariana

Postat den 2010-10-06 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar