Nya härligheter... ♥1

Lördag...Å här sitter jag...? Mmm, de hör verkligen inte till vanligheten.. Är dessutom utan finaste prins ikväll.. :-/ Meeen, inte bara för den. Utan jag ska faktiskt jobba imornbitti.. :-)
Ha haft en kväll me fotbad, miljonlotteriet o dansfeber.. Hahaha.. Tro minsan att jag inte skrattat så mycke åt tv:n på lääänge.. Ojojoj, vilka bönder!! Vilken dans!! Plus att de gick direkt vidare ti finalen...? Måste ju ha charmat folket som sjutton under "bonde-tiden" i tv-rutan.. :-)

Jaha, annars då? Joo, de ha varit en härlig vecka denna vecka. Jobbade enda ti onsda, sen ha jag o Linus vare ledig och därmed umgåtts i massor!! Sååå fantastiskt underbart att få spendera en massa tid me honom, även fast de kan va mycke påfrestande vissa stunder..
Va även på simskola idag, vilket va mindre lyckat. Men nytt försök nästa gång såklart! :-) Jag e självklart såå glad att han ens kliver ner i bassängen eftersom de varit mer än en pina förut.. :-/
I veckan ha vi hunnit med att tillbringa en dag på Norra Berget, hälsat på i fiiina Ljustorp och umgåtts en massa med min fiiina, bästa, underbara Farmor.. Hjälpt henne med gardinuppsättning och ätit en massa gott tillsammans.
Sen va vi och firade min mosters man Roger igårkväll.. Mm, en ganska späckad vecka. Dock inte så att de kännts så, vore dumt att stressa när man e ledig, eller hur? :-)

Imorgon e de ju som sagt dags för nya tag inom jobbet. Härligt att jobba en söndag tycke jag, spec när de e löningshelg o en del o göra! Kuligt!! :-)

Bjuder på en del pics ist ida, har inte skrivarglöd i mina fingrar idag. Hoppas de kommer... Eller ja, de gör de.. Haha.. Mm, ni vet ju.. Gaaalen skrivning de kan bli ibland!! Jiihooo..

 <--Min finaste o Bästa ♥ !!!

 <--Godingen soffmyser..

 <--Min farmor o Linusen.. ♥

 <--Slappa i storgungan såklart!

 <--Lykke skrattar hon.. hihi..♥

 <--Snyggingen!!! ♥

Jaaaa niii.. Vi ha haft en toppenvecka allt vi.. :-) Men nu vill jag nog allt ha en ny vecka me nya härligheter o utmaningar.. :-) Natti Natti för ikväll...  :-)

/Mariana

Postat den 2010-10-02 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Anonym den 2010-10-03 (17:43:44) http://tvminnen.blogg.se/

Dansfeber är kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar