Kvalitetstid!! <30

Det är precis vad man behöver ibland!!
Få rå om de finaste och Bästa man har och verkligen få njuuta av varje minut!
Utöver min Jobb-helg så ha ja unnat mig massor me sånt i helgen!
Visst e de en bra häärlig känsla när man känner sig såå lyckli o får känna att man får ut såå mycket av o bara få va me de bästa o ha de gott!! :-)

Ha faktiskt Äntligen tage fram kameran o kikat på bilderna från våran sista fjällresa. Då det för de mesta kräksnöade på oss, men vi gav oss ut på fjäll o skoter endå.
Vi skulle ju grilla o ha de mysigt endå!! Hell jäää!!
Inget stoppar oss inte!!

Å nu e de snart dags för en ny fjällresa!! Jiiihooo!!
Nästa Måndag packar vi ihop oss o drar upp ti Klimpfjäll o firar Påsken där!!
Jisses vad de ska bli skönt!! Massa slappa o en heel del skoterkörning!!
Hoppas Hoppas Hoppas bara att mitt skoterkörkort kommer innan så ja slipper me nå böter o trams där uppe.. Blir ju smått gaaalen då jue!!
Men aja, jag har ju de iaf o de borde de ju kunna kolla upp om inte annat.. :-)

Ska ta me mig en del skolarbeten också såklart. Men förhoppningsvis ha ja hunnit me de mesta innan så ja slipper ha alltför mycket me mig!! :-) Vore ju väl unt me Semester!! :-)
Första Påsken på några år nu som man är ledig!!
Gaaanska gött om ja få säga mitt!! :-)

En dag i sänder kan ju ge ganska knasiga signaler, eller hur tänker ni?
Min tanke är Alldeles utmärkt den.. Dagarna ska man absolut inte stressa på, utan man ska ta dem som de kommer och inte alls ta saker för givna!
Det finns på tok för mycke giriga, knasiga människor därute som gör allt för att få så mycket av kakan själv så de glömmer bort de andra runtom dem.. Tråkigt, men de e faktiskt sant!!
Har Tusentalt exempel, men tycker de e fel o hänga ut just här..
Men anser bara att man kanske borde tänka på de var och en.. Eller vad säger ni??

Nu ska väl inte ja sitta här o va ngn moralkärring, men Alla ha ju sina egna åsikter!! Och jaa, de ska man sprida me glädje, gnaat o dittan o dattan!! :-)

I övrigt tycke ja studierna går toppen!
Jag pluggar o står i, men fullständigt haaatar Matte!! Usch, vilken hemskt ämne!!
Jaaa, jag vet. Ska ändra attityd, men de e fasiken svårt när man inte förstår varför i heela fridens varför man ska måsta ha de för att bli Sjuksköterska?!?!?! Gaaalet!!

Men hoppas på en bra vecka ti veckan me massa sool o mycke braa dagar!!

Måste bara avsluta me en fiiin bukett blommar som ja fick av fiiina E!! Tack för dem!!
De pryder mitt köksbord alldeles perfekt o e suuperfiiina!! :-)
Jag är Glad att jag kan ställa upp och gör de för alla mina fiiinaste Vänner såklart!!!
Alltid!!

/Mariana

Postat den 2011-04-10 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar