Vill så gärna....1

...Vill så gärna vara piggare... Orka me mig själv liksom..
Är uppi stugan och ha verkligen ingen ork ti nånting, mest slappa o hämta igen nya krafter. Vila så fort man får chansen och tillåta mig själv att må bättre.
Det ska visst vara bästa medicinen... Såå bästa o följa kroppens signaler o bara vara kvar här resten av helgen och bli piggare inför en kommande hård vecka.

Varför jag faktiskt e nere är för att min vän Sara.. Ha 25-års kalas ikväll o jag hade mer än gärna velat gått. Men jag orkar bara inte. Jag måste hämta igen mig o bli pigg igen..
Dessutom är min handled inte såå himla härlig just nu, svullen o ond.. Ajaj.. :-/
De värsta tycke ja att den också blir bara sämre o sämre. De liksom strålar ut i armen.. Är de nå man ska oroa sig över?? Eller e de bara en överansträngning?
Jag menar, visst e ja svullen. Men inte extremt så man skulle chansa på en skada..

Låter som ja sitter här o mest tycker synd om mig själv, men de ska ja genast sluta me. Nejnej, så är de faktiskt inte! Men när man märker att kroppen inte orkar me längre så ska man passa på o lyssna och verkligen ge sig själv tid att hämta igen sig o bli pigg o stark igen!!

MEN, jag vet att ni kommer ha en fantastisk fest o ha huuur roligt sm helst!!
Jag förstår de blir besvikelse.. Men vad gör man när man inte pallar mer...?
Avis på er.. Huhu.. Meeen, få hämta igen de så fort ja blir piggare. De kan ja lova!! :-D


















Torsda gumsan e din riktiga Födelsedaaag, så då komma de paket o tårta!!

Hurra Hurra Hurraaaaa!!!

Ha nu en superkulig kväll me gänget o syrran din nu!! :-)

Näpps, kila ner o vila en stund kanske??? Hmm...

Herråååå!!!

/Mariana

Postat den 2011-04-02 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av sara den 2011-04-03 (19:32:18)

förstår dig gumman. Man har bara en kropp och den ska man ta hand om! Vi hade jette trevligt, men du var saknad babe. får ta det en annan gång. Vad jobbigt att det blir värre, får höra av dig om det är nåt jag kan göra. Du är fantastisk gumman bara så du vet!!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar