End of Summer Meet!!!0

Äntligen har dagen som jag väntat på kommit. Nu är den här!! Tjoohoo, vilken kväll de kommer att bli!!
Först jobba lite på området, sen ska vi hem o duscha till oss lite å seeeeen...
EVA EASTWOOOD!!!

"Jag e en Lyckost!!"

Kommer bli en Fantastisk kväll me härliga människor o underbar musik.. Willy and the Hitchhikers ska ju också spela, vilket är på tok för många år sedan. Så de ska också bli superduperskojigt att se dem!! Hihi.. Daaaaansa!! :-)




EN av många Braaa låtar som hon skrivit... Ojojoj, jag blir såå himla GLAD av hennes röst och sätt att vara!! Det får mig att drömma bort o va ngn heeelt annanstans!! Gaaaaaaoooh!! :-)

"Jag är en Lyckost!!"




Näää, nu ha ja int tid me er längre!!! Hopp o iväg!!! Hej på er!! :-D

/Mariana

Postat den 2011-08-27 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar