Fåglarna kvittrar..0

..Och vindarna känns ljuuuuvliga!! Eller hur var det nu? Sitter här med spränghuvudvärk och känner mig helt borta i huvudet.. Började nästan nyss fälla tårar när jag pratade med en fin vän.. Men sparade på dem till Luciafirandet istället.. :-) Kan ju vara bättre de, inte sant? :-)
Visst kan man bli ledsen för andras skull, men endå måste man lägga vissa saker på hyllan eller hur man ska uttrycka de.. :-) Men ibland blir man så berörd av hur andra gör och säger som får en annan att tänka till på hur bra man egentligen har det. På hur lycklig man kan vara, utan krångel och svek.. :-)
Nog om de, finns som sagt annat att lägga energi på.. Som det finaste o bästa man har.. Linslusen Linus till exempel.. Som idag ska uppträda på Lucian med kanske en dikt eller sång.. Jag vet inte riktigt, men han har i varje fall lärt sig en vers som han ska göra nånting med.. :-) Kuuuligt!!

Har varit på jobb idag, sedan iväg på skolan en sväng. Skrev ett prov med huvudvärk, men tyckte endå att det blev ett bra prov. Så vi få hoppas på bra resultat.. :-)

I veckan ska de jobbas heeela veckan och ikväll ska de julhandlas!! Tjoohoo!! Dock e ja liiiite skeptisk till o springa runt i butiker, men tyvärr e de ett måste.. :-/
Få klart så mycket som möjligt inför julen så man kan släppa saker och ting och bara göra det allra sista de sista dagarna.. :-)

Julen kommer att firas med mamsen, men först ska vi åka ti Västra och hälsa på släkt och mysa me dem ett tag också.. Kommer bli en helt fantastisk jul och jag LÄNGTAR!!!! Minst sagt!! :-)

Näpps, nu ska ja nog peta i mig en värktablett o försöka komma i fas igen.. Rackarns vad jobbigt de e me huvudvärk.. Ögonen svider och huvudet brinner känns de som.. Usch!!

Hepp Hepp!!

/Mariana

Postat den 2011-12-13 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar