ilska..0

Ilska kan man få känna, och den kan man också få skriiiika ut om man så vill det.. Hur kan människor göra så onda saker emot andra och få den utsatte att känna sig felande..? Att det är den som gjort helt fel och inte personen som orsakat allting?!?! Jag kan bara inte få detta att stämma, utan av ren ilska så måste jag bara få ur mig detta!! Så är det bara!!
Jag är så arg så jag absolut inte finner ord... Måtte denna bli straffad till 1000!!! Usch, hur kan man ens bli accepterad för den man är...?!? Inte av mig i varje fall.. NejNej!! Onda varelser... Bort från mitt underbara Fantastiska liiiiiv!!! :-/

Att sådant ska behöva hända vid jul, vid stämningsfulla tider.. Det är för mig helt otroligt sjukt!!


/Mariana

Postat den 2011-12-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar