Ny vecka, nya tag..0

Då kör vi igång en ny vecka igen med nya friska tag.. Eller ja, nästan friska.. Känner mig hängig o en liten som också e de.. Han sussar dåligt på nätterna o förkylningen är här.. :-/ Inte bra!!
Men men, plugga måste man endå så man kan avsluta terminens kurser och känna sig lyckad över nånting!! :-) Har ju bara smågrejjer kvar nu, så de känns ju verkligen suuuper!! :-)

Men måste ju skvallra en grej nu när det Äntligen är klart!! Vi ska flytta till Huuuus!!! :-D Jaaa, nu är det klart och papperen e påskrivna!! :-) Den 1:a Mars går flyttsläpet utöver landet och emot Matfors!! Så fick det bli efter många om och men. Men jag tror verkligen de komma bli toppen!!
Många barn i området och ett mycket fiiint hus!! Komma bli superduperbraaa!! Bild på huset lägger ja inte ut än förän de e riktigt klart, såå ni få va liiite nyfikna ett tag till.. Hehe..
Men det är just nu gult, som SKA målas om.. Hur vet vi inte riktigt än, men nånting fint blir de iaf!! De få man lixom fundera ut medans man ha kommit in där och så.. Har ju en sambo som verkligen inte vill stressa me nånting och jag få acceptera det helt enkelt.. Men några rum ska såklart tapetseras om direkt när vi flyttar in.. Jag ha tyvärr ingen lust att ha ett grönt sovrum och heller inte ett lila vardagsrum.. :-O Huaaa!!

Såå, så blir de!! Så nästa jul blir det i alla fall en jul i det nya huset!! Det kan ja lova!! :-D Komma bli hur mysigt som helst och jag LÄNGTAR!! Och dessutom ska det bli Fantastiskt att bo i ett hus till sommarn, få gå ut direkt och känna gräs mellan tårna och inte en massa asfalt och dessutom ha en pool som man kan bada i närsomhelst!! Åååh, vad det kommer bli Underbaaaaaart!! :-D
Såklart kommer de bli en liten omställning eftersom vi inte känner alltför mycket folk just i Matfors, men man kan ju absolut lära känna och dessutom är det ju heller inte så himla långt in till stan.. :-)
Jag är sååå himla GLAD att jag snart spricker av glädje!! Åååh, underbart me huuus!!
Och sen är det en till Fantastisk grej me huset.. Det är ytjordvärme klart, så med värmen behöver man inte mixtra nå speciellt, utan allting sköter sig självt!! Hur bra är inte de?!?! Ojojoj, jag kan nig inte surra nog om detta.. Hihihi..

I helgen har jag jobbat heeela helgen och lilleman har spenderat dagarna två med pappan. De har haft en massa mysigt och jag har kämpat in me cashen!! Den ni!! :-) Hahaha..
Sen så hade vi personalfest i lördags me jobbet, å de va huur skojsigt som helst. Synd bara att inte fler kom och gjorde oss sällskap. Dock var det ju andra som tog upp plats så de kanske jämnade ut sig..? :-O Höhöhö..
Men men.. Det var hur god och smaskig mat som helst och jag va huuur slut som helst i söndags kan ja lova!! Mina fötter värkte och de va bara till o kämpa på när man jobbade hela dagen lång då också.. Hehe.. De kostar att ligga på topp o vara med på de man vill.. :-)
Så i söndags kröp jag ner i bingen tidigt som sjutton bara för att hämta igen mig inför gårdagen och måndag.. Huu.. Dessa måndagar.. Att man alltid ska vara såå himla trött och grinig dessa dagar.. Men aja, nu är de tisdag och veckan har sparkat igång!! :-)

Till helgen ska jag faktiskt vara ledig!! Och det ska blii sååå himla skönt!! Jag har ju jobbat 7 helger i RAD nu så det ska faktiskt bli sjuuuukt skönt att få en helg tillsammans med mina hjärtan och kanske julhandla lite.. :-) Om inte annat så ska vi börja me o renovera klart i lägenheten, så den kan läggas ut till försäljning efter julhelgen!! Hihi.. :-D

Nää, nu må ja plugga på så ja blir klar ngngång!! :-)

Hej hopp på er!! Å dessutom ett STORT Grattiiiis ti Syster som fyller 29 år idag!!! Hipp Hipp Hurraaa!!

/Mariana

Postat den 2011-12-06 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar