Alla ♥-ans Daaaag!!0


♥♥ Glad Alla Hjärtans Daaag!!! ♥♥

Glad Alla Hjärtans Dag
till Alla mina närmaste Käraste Fiiinaste Människor som står mig närmast!!
Ni har en STOR plats i våra Hjärtan o de uppskattar vi verkligen!!
Ni som finns när man behöver de, å ni som finns när man inte inser de.. Vad skulle man göra utan er?? :-/
Men sänder en speciell tanke ti syster Cicci nere i Thai, Älskar dig gums! Vet att ni har de bra, men saknar o tänker på dig ständigt endå.. Snart drar du vidare i världen.. Massa Kärlek ti dig gums!!

Alla ♥-ans Dag idag!! 14 Februari... Men dagen till ära firar jag o Linusen hemma tillsammans eftersom hans hosta inte låter han sova på nätterna.. :-/ En aning feber ha lille gossen men energin e de inge fel på. Förutom att han e mamma-mys sugen heeela tiden! Å de e ju inte direkt så man gömmer sig för de inte! Nejnej, de gillar ju ja mee.. Linus o Mamma-mys e de Bästa som finns!!! ♥ ♥ ♥
Gooo-killen min e de Absolut Bästa som hänt mig o Glad e jag för de!!

 

Ni vet, sånna här dagar får en annan och fundera i massor också. Kärlek.. Hmm..
Vad har man runtom sig och vad kan man förbättra?!?! Joo, visa vad man kan ge och det ger ganska snabbt svar på vad man får tillbaka. Antingen e de bra eller dåligt! ♥
Meeeeeeen... Dehär e vad jag ha kommit fram till..... :-)



Jaa, så är det faktiskt! Kärleken besegrar ALLT!!

Näpps, nu ska jag plugga lite Matte o Linusen ska få ta o måla lite Alla ♥-ans Dag kort!! ♥
Ha ju jobbat hela helgen jag, så måste verkligen fixa o trixa klart allt me skolan så ja inte missar ngt bara för att ja e hemma me liten. Han få kika film o ja plugga.. :-) Toook-braa!! :-)

Åsså ska han få måla ett liten teckning ti sin morfar som fyllde år igår.. :-) Nu du pappsen börja de närma sig 60 snart.. Hahaha.. Bara en sissådär 8 år kvar!! :-D Haha.. Hoppas du hade en braa dag igår! Vi kommer ikväll eller imorn, få se hur Linusen orkar o mår. Men en liten tjus vill han allt ge, åsså ville han kolla så ingen hade tagit skotern av han. Så de skulle han kolla också.. (viktigt serrni)  Hehe.. :-) ♥

Massa kraaaams på er därute o sprid Kärleken idag nu!! ♥ ♥ ♥
Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2011-02-14 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar