Bild 5: En gammal bild på dig själv.0


Bild 5:
En gammal bild på dig själv.

Jaa, nu ni!! En gammal bild på mig själv...? Hur ska man lyckas få fram de tro..?
Men aja, ska dyka ner i albumen o kika fram nå riktigt bra ögonblick!!!! :-)  hihi..



Yes, där e lilla jag för en sissodär 7 år sen.. Sista avskedsresan me gänget innan jag skulle bege mig ti Göteborg. Stannade ju dock inte aaalltför länge därnere, men detta va en sjujäklarns resa må ja säga!!
Rättvik, å Classic Car Week o en massa skojsigt folk!!
Kan man ha de bättre?!?!?! Njäää!!

Visst e de kanske en lite tråki bild, men va sjutton ha man på datorn kvar o så??
Då använde man ju vanliga kameror o andra roliga grejjer!! Hehe..
Gaaalet skojig och oförglömlig resa måste ja säga iaf!!
Synd bara att dessa resor numer inte e lika roliga som förr. Men iofs ha ju de sina förklaringar också..
Tråkigt tråkigt att folk inte kan acceptera att man är vänner.. Gaaalet trååk, men aja..
Deras förlust!! Inte min!! :-O

/Mariana

Postat den 2011-02-24 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar