Gaaaalet less!! :-/3

Tänk att de alltid ska bli nånting, bara för att allting verkar gå bra lixom... Imorse åkte jag o lämnade Linus som vanligt, gick tokbra o vi kom iväg i tid. Sen åkte ja vägen upp vid kommunhuset o emot skolan..
Jahapp, va händer dårå??!! Joo, en TANT på 80 pannor kör rakt ut i vägen från parkeringen från kommunhusets baksida o jag rakt in i henne såklart!! Fanns inte en chans i världen att jag hunnit bromsa.. Såå less o ledsen blir jag över allt!! Varför just jag??
Nu har jag alltså råkat ut för TVÅ olyckor på mindre än ett halvår och de ha inte ens varit mitt fel ngn av gångerna!! Den första va typ 75 år o nu den här damen på 80 år!!?? Vaaa?? Ska man ens ha kvar körkortet då?? Näää, inte enligt min mening iaf!! Ta av dem det för sjutton!!!
Visst, nu äre ju inte mitt fel o de e deras försäkringar som täcker min del. Men endå!! Jag blir utan bil o de e fasiken inte roligt!! Men denna gång ska ja va utan hyrbil eftersom ja tycke de e onödigt. Inte för att jag betalar nå, men vill ju gärna ha en extraförsäkring på 50:- om dagen som täcker de mesta. Å de känns bara som att de kan jag nog klara mig utan nu när ja pluggar o så.. De drar iväg ganska snabbt ti ett par hundralappar.. Så kan man klara sig endå så måste ja försöka me de.. :-)

 <--sidan som blev värst... :-/

 <-- Å här åkte pärlan... Bye Bye..

Och visst, jag skulle inte ha kört ifrån platsen och hem. MEN i chock som jag va så tänkte jag inte så mycket. Utan mest på att få därifrån bilen och hem o ringa försäkringsbolaget.
Nu är allting gjort och jag ska försöka ge mig på o plugga hemifrån idag, har matte imorn och är de så att de blir nå så måste ja ha gjort nånting iaf.. :-/

Fast nånting lyfter mig faktiskt från all den skit måste ja medge...
Helgen som var va heelt galet skoj och bra o jobba gick de också. De e väl så när man ha huuur bra arbetskamrater runtom sig?!?! :-D

Slänger in lite roliga pics från helgen å.. :-) Så vi lättar upp stämningen litegrann iaf..

 <-- Fiiin-moster min!!

 <-- Födelsedagskillen Pelle!!

 <--Fiiinfiiina Madelene

 <-- Barhäng!! :-D

 <-- Fiiiin-Sabina o lilla jag!! :-)

Åsså måste ja bara försöka ge mig på o skaffa skype.. Hur man nu gör de? Måste man ha kamera då? Men vill ju så gärna kunna prata me syrran över den..
Man kan ju även följa min syster yster.. För er som vill förstås.. Hon ha ju faktiskt skaffat sig en heelt egen blogg!! Hahahaha.. http://www.ciliajohansson.blogspot.com/  Dock liiite tveksam att hon kommer lägga in så mycke pics, fast jag hoppas ju på de.. Men aja, de återstår o se.. Lillgumsan... :-)
Just idag skulle hon åka ti Koh Mak... Höll på kika vart i Thai de ligger, åsså får man fram en massa ljuvliga semesterbilder från massor av sidor.. Ojoj.. Meeen.. Har jag fattat detta rätt så är hon just nu där jag satt ett rött X på kartan.... (du få rätta mig cicci om ja gjort fel...)

 <-- Där e hon nu...

Hon skulle visst slappa järnet själv o då minsan blir mamsen oroli.. Så de skulle väl åtminstone ha kontakt varje kväll. Såå jag ska också ge mig på dehär me skype.. :-) Om ja lyckas.... :-O

Nåja.. Syrran!! Slappa, njuuut o bada järnet nu gums!! Miss you already... :-)

 

 <--Inte aaaalls avis!!! Nejdå!! Eller??? :-O

Näpps, nu tro ja att ja ska ta o mumsa i mig nånting.. Plugga o fixa skype.. Hela morgonen blev ju som knas o uppochner.. :-/ Jaja, uppryckning o sen träning senare ikväll.. Jeeeej!!

Hepp Hepp på er!!

/Mariana

Postat den 2011-02-02 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Sabina den 2011-02-02 (16:43:28)

Du lyckades fixa skype va? Är superenkelt, till o med jag fixade det när pelle var i kina! Funkar jättebra tycker jag, du behöver ju bara hörlurar med mikrofon till. Kamera är valfritt! (:

Postat av Anonym den 2011-02-02 (21:35:48)

Hann aldrig prova, men ska fixa de imorn el så.. :-) Du vet, en annan e braaa seg ibland.. Hahaha..

Men ska fixa de!! Okaaj, men då måste ja inhandla de rå.. Imöööra!! :-D

Få ringa dig Sabina om de blir nå trubbel! :-)

Tjing sålänge!!

Postat av Therese den 2011-02-05 (09:55:35) http://tbergqvist.blogg.se/

Näe, vilken jäkla otur du har med dessa bilar! :(

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar