Hjärtedagen börjar ta slut..0

Hjärtedagen börjar ta slut. Å just ida känner jag mig helt sjukt nöjd över dagens aktiviteter.. Pluggat, shoppat av mig lite, Trääänat såklat!! Åsså nu va jag just o hämtade ut kameran så ja kan skype´a me syster nere i Thai... Jihoooo, vilken lyckad dag!!
Joo just, va o hälsade på min fiiina vän Rickard nyss också o surrade en massa tok som vanligt! Gav han en liten "gåva" som en liten notis på vägen att han betyder mycket för mig! Han e ju för sjuttsicken min allra bästaste vän!! Å de ska man visa o värdera upp också minsann.. :-D
Ville väl mest bara dit o säga hej o ge honom en Bamsekraaam på ♥-dagen!! Nu kan ja sova gott för natten, för nu e snart alla mina behov tillfredsställda! Bara en dusch som saknas, å dit bär de av snart!

Fick mig faktiskt en blomma idag också.. Sådeså.. hihi.. :-D Eller rättare sagt en bukett... Fiiiinrosor me ett litet rött Hjärta i!! Tack fiiina du för den!! ♥ ♥ ♥
Åsså Linus... Han gjorde ett superfint Alla ♥-ans dag kort ti mig med såklart när vi pysslade på me de andra. Så jag fick både ett päron, en fisk o ett odjur på mitt kort.. Den ni!! :-) Lyckan för mig e gjord iaf!

Och faktiskt... Dagen till ära så tog vi o käkade Älgfilé me klyftpotatis o sås idag också. Mums, vilken brakmiddag!! :-) Suuuupergott måste ja säga!! Går banne mig inte o misslyckas me!!

Imorgon e en ny dag! Förhoppningsvis e lilleman piggare och orkar vara me moster Linda o Elsa medans jag beger mig på skolan o Naturkunskap.. Jeeeej!! Men de vore fasiken toppen de egentligen, för jag ha prov nästa vecka. Å de känns verkligen som ja behöver denhär sista lektionen innan ifall ja undrar över någonting.. Bruka ju alltid va nåt lixom..? :-O

Sen e de ju onsda å snart e de helg! Kan ju faktiskt inte bli bättre!! Hade funderingar på o dra ti stugan o va ti helgen, men de verka som de ska komma mer kyla så de funderingarna får man nog lägga rejält på is ett tag till. Orka inte direkt elda järnet dygnet runt heller när man e där o inte hinner me o slappa nånting..
Njaaaeee, de vore ju mindre najs de..

Meeeen, ska komma iväg o träna imorn igen. Förhoppningsvis före den tid ja kom iväg ida.
Åsså ska ja va liiiiika duktig som jag faktiskt va idag! Gjorde precis som mitt schema e upplagt, å de e ju faktiskt så ja ska göra! DUKTIG jag äääär!!
Å de e faktiskt en massa jäklar annamma i mig just nu, för de här går fasiken inte längre..
Jag vill verkligen inte gömma mig i vassen ett år till.. :-/

Dags o kila, gonatt o Hoppas ni haft en sjukt braaa dag!! ♥
Tjingeling!!











/Mariana

Postat den 2011-02-14 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar