Skura, plugga o jäääsa!!0

Jaaa, vilka härliga dagar vi får här under dagarna! Soligt o fint! Just inte alls sugen på o sitta inne hela dagarna, men vad gör man endå inte under tiden när man har mycket i skolan. Fast ska väl inte påstå att man jobbar ihjäl sig. Men visst e de saker man ska hinna med. Men när de e såhär kuligt så går de faktiskt bra!
De enda ja just nu gruvar mig för e provet i Naturkunskap om 2 veckor.. Gaaah!! Om joner, atomer, syror etc.. Intressant va??!! Njaaa, inte direkt vad man är tokintresserad av. Faaast, jag ska banne mig ha bra på provet. Så de så!! :-D
Annars håller jag på mycket med Rapporter. Först ha vi en inom Samhälle där vi ska inrikta oss på ngt ämne vi är mycket intresserad av från Välfärden. Ett kapitell som handlar om samhället och dess skatter etc. Ett kapitell som vi arbetat med de senaste veckorna. Faktiskt både intressant och lärorikt!!

Imorgon e de dags för Matte igen, suck!! Som jag gruvar mig för dessa timmar just där.. Fyy tusan!! Kommer definitivt aldrig bli ett geni jag inom matte eller något annat matematiskt ämne, de kan ja lova iaf!! :-O
Jaja, huvudsaken jag tar mig igenom den. Som ja så många gånger sagt förut.. :-) Hehe..

Å vet ni... Snart e de helg igen å!! Härliga känsla!! Faaaast, denna helgen blir ja inte mycke ti sällskaplig. Ska jobba precis heeela helgen!! Yepps, så där va helgen räddad! Inge fundera här inte vad man ska hitta på! :-)
Å inte ha ja hört nå om biiil-faaaan heller! Känne mig otålig o less! Jag vill veta!! Nuuu.. Men denna vecka fick jag äran ti o låna M:s bil hela veckan då ja skjutsade honom på jobb i söndags.
Blir bara tills imorn iofs, men de e iaf några dagar lättsammare i min o linusens vardag. De e vi mycket tacksamma för!! :-)
Längtar ti nästa helg, då vi ska åka ti stugan.. Plugga järnet inför veckan efter då ja ska ha TVÅ prov!! Ojojoj... Meeeen, jag ska gö de bästaste bästa ifrån mig. Bättre kan man inte!! :-)

Ojoj, nu stack tiden fort som tusan igen! Jag som måste ta o skura rent badrummet!! Iiiih... Man kan ju inte få oväntat besök om inte badrummet e fiiint o fräscht.. Haha..

Tjing Tjong, Långkalsong!!! :-P

/Mariana

Postat den 2011-02-09 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar