Freeeda!!1

Äntligen fredag och första veckan på skolan e gjord! Idag hade jag åter igen nya ämnen. Programhantering och Människan socialt och Kulturelt. Båda e mycket bra kurser enligt mig än sålänge och jag e peppad som fasen o ska verkligen ge järnet denna gång! Jeeej!!
Har t.om. pluggat lite idag, inhandlar lite smått o gott till skolan och dessutom sorterat in fint i min nya fina fack-pärm! Duktiga jaaaag!! :-D
Till veckan börjar dessutom Naturkunskap, och de känns väl gaalet långt bort för mitt intresse. Men ska gå igenom kursen och försöka tänka positivt heela vägen. För den kursen behöver jag nämligen till min ansökan på Högskolan.

Natten som varit va återigen inge skojsig, lilleman ha åkt på förkylningen som jag har och därmed kom febern med ett brev på posten också. Så han ha fått haft en mysdag me sin papi hela dagen lång, medans jag spenderat dagen på skolan, birsta o på gymmet!! Jaa, jag vet!! En fredag lixom!!! Jisses, vad ha de blitt me mig?!?!
Men va fasiken, ska man ha den outfitten som vi ska ha på Forum så e de bäst man fixar till linjerna litegrann. Haha..
Komma bli gaaaalet skoj och spralligt craaaazy den resan måste ja säga!! Vi ha fått med oss en ny medresenär, vilket komma bli SUPERskoj!!! Dans, galenskaper o en jädra massa intriiiiger!!! Hell jääää!!!
Nog om den nu, kommer nog tjata sönder er om den resan braa många ggr framöver endå! Hoho..

I helgen blir de iaf slappa för heela slanten. Linus-mys och bara en massa "Ta-hand-om-mig-själv-medicin"..
Ni vet... Bara sånt som e bra för själen o välmående!!
Allt såntdär knas och infekterade dumheter försvinner då ur skallen! Bort Bort! Gaaah!!

Hoppas på att fisen piggnar på sig så vi ev kan hitta på nå mysigt i helgen!

Just de.. Bokade ju in Leksand i sommar också! Rackarns va roligt de ska bli! Rock´n Roll heeela veckan lång och en jädra massa familjemys samt en liten drink i en hink eller två...? Hahaha..
Som jag längtar!! Kila iväg på Leksand Sommarland och leka av sig en skvätt och vräka i sig ett Langos eller två..? :-O Hehe.. Japps, de får man när de e sommar o Classic Car Week. Sådeså!! :-D

Meeen, hur gör jag me jobb i sommar?? Hmm, jaa.. Eftersom de e ganska lång tid kvar så ha jag ju en del tid kvar och fundera. Men jag kan säga de.. Man blir gaaaanska bortskämd me tiderna nu när man pluggat bara på dagtid. Usch, vet inte om jag vill jobba kvällar o ännu tidigare på morgonen...?
Jaja, de återstår att se vad som händer. Om jag hoppar på ngn kurs över sommarn eller hur man löser de? :-)

Sooo looong!!! Tjing!!

                     

/Mariana

Postat den 2011-01-14 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av sara den 2011-01-15 (11:00:11)

Du är sååååå otroligt duktig babe:).vet att de kommer gå superbra för dig. Kommer vara mycket fina i vårn outfitts till vårforum:)haha

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar