Klockan tickar vidare....1

Shit vad tiden går fort.. På tok för fort!!! :-/  Imorgon åker min älskade fiiiiiina lillasyster.. Först Thai, sen Australien... Stooora vida världen!! Är sjukt glad att hon tar klivet och gör detta, men är sjukt jäkla oroli som vanligt när några av mina närmaste bara drar lixom.. Fyy tusan!!
Hur jag ska kunna koppla av och somna ikväll e fasiken ett mysterium.. :-/

 <-- Sis... :-) ♥

 <--Bästaste... ♥

Yes, så är de.. Imorn e de dags!! Lilla gumsan ska lixom bli stooora tjejen som drar o fixar jobb i ett främmande land o beger sig ut på ett väldans Äventyr!! :-)

Okej, men då undrar ni säkert hur helgen vare i övrigt.. Hmm.. Joo, fredagen brakade lös me ett hejdundrande kalasande!! Oooops!! Jag som skulle köra o va rekoderlig...? :-O Hoppsan!!
Men jaaa, de blev ju bara sååå kuligt och att man fick dansa heeela kvällen lång va väl inte vad ngn gick miste om att se...? Hahahaha..  Dansade så fötterna värkte o pannan va glansig av värmen... Ooo´hoj!! Massor av bus avklarade man o därmed förblev man lyckli även på lördan.. Hahaha..

Idag ha lilleman haft sitt kalas också.. De bidde bara 3 av hans dagiskompisar som kom, men lika roligt hade de för de. Och jäklarns va lugnt de vart endå.. Lugnt o skönt kalasande o inte ens tårta på golvet..
Vilka himla gulliga o ordentliga pojkar!! hehe.. Å inte trodde ja heller att de skulle vara så duktiga när de va kalas lixom. (Bruka ju oftast bli stök o bök då menar ja)... Men nejdå, här sprang alla grabbarna o ställde sig på kö för att tvätta munnen både före o efter tårtätandet!! Myyy gaaaaaad, jag blev riktigt förvånad!! Ojojoj.. :-D
Ni vet....Här i Granlo e barnen vääääluppfostrad!!! *host host*   Hahaha...

Tog o jobbade litegrann i helgen också. Å såklart missade ja den mysiga avskedsmiddan för sis ida, men for ju såklart dit efter jobb o mumsade glatt i mig.. Ni vet... 3-rätters på en såndär... Hmm.. 10 minuter eller nå??
Va så sjukt hungrig o hade längtat eftersom ryktet spridit sig enda ti mig om hur go mat mami lagat..
SOM VANLIGT!!!! :-D

Just de ja.... Satt o kikade runt förut o hittade en väldans bra grej... Hahaha..

Kopiera denna text om du liksom jag kan jämföras med en chokladbit:

♥ Lite för fet men rätt läcker och oemotståndlig.  ♥

Inte illa va?? Trodde ja skulle fnissa ihjäl mig när ja spanade in den raden..!! :-D

Liiite för fet, men sååå sjukt bra och givande för de flesta så jag är faaaan i mig Heeeelt oemotståndlig!!!
Hell jääää!!! :-D

Näpps, ska slänga in lite pics från i helgen. Men de få bli imorn tro ja.. Hitta inte igen kabeln nu.. :-/

Men men... Nu e de väl kanske dags o göra ett försök ti o bädda ner sig.. Ska ju faktiskt upp imorn o vinka av min finaste lillstrumpa som åke me tåget.. Trösta mamman som komma gråta floooder o bege mig på gym i tid innan skolan.. För här jäklarns ska man bli fit!! Yesbox!! :-D

Faaast, dedär jäkla schemat som jag så glatt skulle få följa få ja nog vänta på.. verka som de ha fastnat i tjära för stackarn som bara ränner på dejter hit o dit.. Men jaja.. Fixar väl de galant endå ja... Vänta ni bara.... Hoho..
Snart e de dags... Forum o dans dans dans... Jihoooo, vad jag längtar!!!!!

Natti Natti Bästa ni!!! ♥ ♥ ♥

/Mariana

Postat den 2011-01-30 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av sara den 2011-02-01 (07:24:29)

längtar jag med:). Aldeles för länge kvar:(. Duktg du är med träningen gumman:)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar