Skooola!! :-D0

Underbara skola måste jag nog börja med.. Faast började me Matten och Naturkunskapen just idag o de kanske inte är några ämnen som jag just Äääälskar, men ett måste för min fortsatta utbildning. Och jag ska banne mig fixa det!! Yesbox, de ska ja!! :-)
Så här pluggas de intensivt just nu och mycket ska tas in i huvet. Så ni få ha förståelse över att ja kanske inte hinner med mig me bloggandet lika mycke som annars. Men ska endå försöka!! :-)

Hela helgen ha vare som en vilande o helande helg, kan ju inte ha de bättre! Träning i fredags, sedan stooormidda hos mamsen i lördags me alla mina kära familjemedlemmar, godaste maten o Bästaste mammiiiiin!! :-)
Fick en välförtjänt sovmorgon i söndags och igår va jag rejält utvilad för en ny vecka me skolan. Jeeeej!!
Åsså tog ja en träning även i söndags, så nu jäklarns ha de dragit igång på allvar. Grymt braaa tjej!!! :-O

Fast började veckan me en ledig dag, men den spenderades i H-sand. Hälsade på en av mina bästa vänner.. Nadde!! Önskar vi kunde bo närmare varann så man kunde träffas mera och göra saker tillsammans.. :-/
Ni vet, när man sitter o surrar o inser att man inte ha setts på nåt år och endå känns de som de va igår vi sågs. De e vänner de!! Ojoj.. Saknar den tiden vi hade tillsammans o de rackarnstyg vi gjorde. Men ack så roligt vi hade! Nu har vi båda barn och jobb/skola att sköta, å då e de banne mig inte de lättaste o få tillfället att kunna ses på att riktigt stämma överens med ens schema.. Faaast, vi bara måste ses oftare. :-)
Åsså när ja endå va i H-sand så tog ja o shoppade lite på andra butiker än de här hemma i stan. Blir ju som vanligt liiite mer än vad man hade tänkt sig, men aja, fiiint som sjutton komma de bli iaf där ja ska ha grejjorna.. Hihi... Yeeeepps!! In my Bedroooooom!! :-D  hihi..

Näpps, ska kila ner i sängen nu så man e pigg o gla imorn när de e dags för en liite längre dag. Ha ju som mest bara haft introduktioner de senaste lektionerna och bara kommit igång med nåt enstaka ämne.
Men såå pepp e ja å de e ju toppen!?!? :-D

Hare hörrni!! Heeeeypaa!!

/Mariana

Postat den 2011-01-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar