Hääärliga vecka!! ♥0

Jäklarns vad dagarna går hörrni!! Ojoj.. Redan torsda å imorn e de freeedaa igen!! Fantastiskt!! :-) Vilket också innebär fredagsmyyys o Linus-buus hela helgen!! Vad kan egentligen bli bättre?!?!

Helgen som var så jobbade jag som sagt min sista riktiga dag i fredags, och sedan skulle det såklart firas i lördags. Såå här slog vi på stort med o Modell´a lite på dan.. Oooh yees, vissa får minsann bara inte nog me en.. Hahahaha.. Å visst ställer man väl upp?!?! :-)
Sedan ti middag blev de Hummer me fetaostcreme åsså Het Räkpasta.. Mums fillibabba!! :-D  Efter middan va avklarad... Närmare 21.30 så drog vi vidare ti P o hennes föris. Där drinkade vi lite till innan de va dags för utemingel. Inte såå värst bra, januari-krisen för de flesta antar ja?!? :-/

Meeeen, rackarns trääävligt sällskap iaf å då minsann sussar man gött om natten!! ;-) hihi..

  <--Modell..

 <-- Grrr... :-O

 <-- Min fiiinaste vän!!! ♥

 <---Gooo-Saaara!! ♥

Jaha, annars då?? Joo, lilleman ha faktiskt fått sin en miniatyrleksak! Eller ja, inte för honom kanske. Men de va riktigt uppskattat iaf.. Kika här.... hihihi...

 <-- Stor o Liten...

Gaaanska mallig liten kille vi har nu vill ja lova, ojoj.. Samma, likadan som pappa lixom!! :-D ♥



Ni ska tro han va NÖJD!! Haha.. Tyckte dessvärre liiiite synd om pappan jag eftersom han fick passa på o skjuta på när lilleman tog o körde ner i djupsnön.. Hehe.. Men jisses vilken lycka för liten!! ♥

I övrigt går skolan toppen, inte alltför mycket uppgifter ännu. Men allting har startat och därmed e jag suupernöjd!! Ska bli superroligt och spännande denna vår!! :-)
Imorgon e de dessutom dags för 2 nya kurser, härligt härligt!!

Näpps, nu ska man kanske till o laga lite käk.. Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2011-01-13 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar