Blogg-torka...??!!2

Javisst, jag är inne i en rejäl blogg-torka!! Orka inte bara... Ha ju sommar o semester och gör ju bara skola på datan.. Eller ja, surfar ju runt lite också.. Haha..
Såå, ska ta tag i mig själv o rycka upp mig snarast!! För dehär går ju inte!!

Håll ut... Snart e ja tillbaka.. :-)

Just idag laddar vi för Janne´s födelsedagskalas!! Här ska han firas!! Hela 50 bast!! Tjoohoo!!

Åsså fick jag en mycket glädjande nyhet på morgonkvisten.. Jag ha vunnit!! Hihi.. Igen..

En partykryssning med Radio Guld den 1-2 September.. Wiiiie, vad skojsigt!! Kan ju även nämna det att förra året vann jag även denna. Å då va de såå sjukt roligt!! Å denna gång komma de bli tokroligt igen. De vet ja!! Hihi..
Tänk, vilket bananskal man kan hamna på o åka med ibland!! Gaaahahaha!!

Dags o fara o duscha... Tjooo på er!!! :-D

/Mariana

Postat den 2011-07-16 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Nettan den 2011-07-16 (23:50:03)

Härligt att läsa din blogg,man blir glad!Själv jobbar man järnet.Men okej. Missar massor då sommarn kan vara mer givmild.

Ska ner på Priden i år,kingen! Velat men hela tiden ej tatt ledigt,men nu. :)

Men glad allt rullar på och det blivit nytändningen mellan er:). "Perfa".......

Må så gott nu..Kramar å kärlek <3 till er!

Sköt om er nu i familjen nu å all kärlek å lycka../från jobbet:)Kommer ta C kort i höst:) Tar mer tung trafik kort:)...

Postat av Mariana den 2011-07-27 (20:03:41)

Åååh Kusin!! Vad Glad jag blir av att du skriver!! Vad kuligt att du följer den.. Dessvärre ha ja ju unnat mig en massa ledigt i sommar från både blogg och jobb.. :-O

Jaa, visst är det kuligt att de blev så för oss igen. De trodde man aldrig!! Haha.. :-)

Ha ju inte sett dig på evigheter så ja tro vi få styra upp något skojsigt framöver, inte sant?? :-)

Vad kul, klart du ska ner på priden. De komma säkert bli Tok-roligt ska du se!! :-D

Oj, vad kuligt me C-kortet, skulle ja också vilja.. Men nu grejsar man ju me annat.. Hehe..

MEN, vi måste ses snart!! Kraaaam på dig Fiiina Kusin!! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar