Nu e de minsan nääära...0

Jaaa, nära är det!! Jiihooo!!




















Äntligen är det snart dags för Rättvik och Leksand med alla mina nära o Kääära!! <3 SOM jag längtat!! Nu är den Underbara resan inte långt borta och jag kämpar som en toka nu sista dagarna innan med att få klart allt me skolan, så man kan ha en vecka med lugn o ro utan massa måsten.. :-)
Visst e de väl fantastiskt att få ha en sådan vecka nångång ibland också? :-)

Jag saknar min lilla prins som är på minisemester med mormor o micke i stugan i Vigge.. Förstår inte.. Men utan hans andetag i ens närhet blir vardagen inte som vanligt.. Utan som en stor tomhet o jag bara önskar att saker o ting går fortare bara för att få vara me han mera o få njuta av ledighet tillsammans..
Men snart.. Snaaaart!! <3 Käärlek med de finaste o de Bästa jag har!! Underbart!!

Sussadags nu så man orka upp imorn!! Ska både tömma stugan på massa saker, sen ska de trixas me hår o bryn innan de e dags för trippen ti veckan!! :-) Lite makeover ni vet!! Hahahaha..
Kan ju va behövligt ibland så man slipper smyga runt me utväxt o se allmänt trasig ur.. :-O

Hepp Hepp på er!!

/Mariana

Postat den 2011-07-28 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar