Tillbaka..?1

Är man "Back in business" igen eller vad tror ni?? :-) Jag får hoppas det!! Det börjar som klia i fingrarna o ja bara längtar ti o få skriva av mig igen.. De e som lite smått skönt o få vrida ur sista "skvätten" me ork ur huvet o bara printa ner sina alla vääärldens tankar ut i väärlden!! Wiiiie!! Fantastiska blogg-värld!!

Så, vad händer då? Hmm.. Joo, en massa otrevligheter ha man nog allt stött på under sommaren. Och de värsta är att detta ha gjort att jag lagt på mig en hel del kilon som verkligen inte hör hemma på min kropp.. Fyy bubblan!! Men som skönt är tycker jag är att de faktiskt finns fler tjejer som har de jag har o att de är bättre att prata om de än o bara hålla truten stängd o gå runt o tycka synd om sig själv.. För de går minsan inte.. :-/
MEN, de ja vet är att jag ska!! Jag bara SKA fixa detta och käka värktabletter i mängder bara för att slippa värken.. Sedan kan man ju också hoppas på andra "under" så man slipper saken också.. :-)

Nu va de ju inte riktigt tänk att ja skulle förklara o sitta här o ge er en massa smaskigt o snacka om.. Nejnej!! Jag mår toppen efter alla omständigheter,Jag kan ju gå numer i alla fall!!:-) 
Men som sagt.. Dedär me vikten ska ja ta hand om snart.. Inte nu!!
Nejnej, för till veckan åker vi ti Leksand o gör Rättvik o allt där omkring i en HEL VECKA!!! Jiihooo, vad jag längtar!! Inte en minut går utan att jag funderar på vad jag ska packa ner eller hur det ska gå.. Allt känns som huur roligt som helst och dessutom ska de bli en hel del badande, så håll alla tummar o tår ni bara kan för att vi ska få finväder!! För något skitväder önskas ej!! Sådeså!! :-D

Idag är det Onsdag för er som inte visste och det innebär alltså att det är...hmm.. 4 dagar kvar innan vi åker neröver!! Jeeeeej!! :-) Tvättar o donar ständigt tycker ja, å imorn ska de tömmas i stugan också.. Skönt!!
Då kan man släppa den o bara åka dit på helger hädanefter.. Även fast ja Älskar att vara där.. Men ja, ni vet.. De e ju inte direkt lyx när man måste traska på dass o få tvätta av sig i sjön.. :-/ MEN, det är fantastiskt att kunna ha den mysiga stugan att åka till och ha de lugnt o skönt i!! :-) De e de verkligen!!

Alla veckor i sommar ha ju sprungit iväg me stormfart o ja tycker de känns lite tråkigt att sommarn snart e slut.. Skolan o dagis knackar snart på dörren igen å dessa veckor är som bortblåsta.. Hur?!?!
Jaja.. Vi få se de som att sommaren inte tar slut bara för att skolan börjar. Man kan ju ha fantastiska utekvällar o härliga helger långt fram i höst också!! Inte sant??
Och för att inte tala om den härliga kryssningen jag vann igen då!!! Vaaa?? Snacka om att ja hade turskorna på mig igen!! Ojojoj, de komma bli såå fantastiskt roligt ska ni se!! Häärligt!! :-)
Sååå, den längtar man till såklart!! 1-2 September!! Jiihooo!!

Nää, kanske man ska ta o fixa klart me uppgiften så man kan gå på helg i tid denhär veckan? :-) Så man få ha en heel vecka i Leksand o Rättvik me gott samvete och bara ha ledigt o skönt!!

Heeej på er sålänge!!



















  

/Mariana

Postat den 2011-07-27 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Therese den 2011-07-27 (23:18:43)

VI har då för underbara & tjusiga ongar!! ;) Hehe.. jo en hel vecka med liten ;) Hoppas ni får mersmak! hihi.. Nu räknar familjen bergqvist/brunnström ner. Ska skriva en packlista imorgon så vi inte glömmer något. Måste ha tusen saker med oss till lillen =P

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar