Klart!!1

Klart me jobb för i sommar tro ja.. Ojoj, vilka hektiska kvällar det ha varit.. Mina fötter värker o min hud ser ut som hmm.. Jaa, vet inte riktigt vad.. Men ont gör de å mitt ansikte ser mer ut som ett Stoppljus än ngt annat.. Ruskigt mycket vad solen har tagit idag.. Ojoj!!
Men jaja, de är väl därför man är ute o solar o badar också.. Och inte smörjer sig med den fetaste krämen som skickar bort alla uv-strålar.. :-D Mm, ni förstår.. Hehe..

Men tycker de e rätt så gött o få lite färg. Men att se ut såhär gillar jag verkligen inte!! JAJJA!! Blir ti o ha kepan o t-shirten på imöra!! Yepps!! :-)
Men helst av allt skulle ja vilja ligga på värsta stranden o hålla en kall o smaskig drink i handen.. Mmm.. Kanske snart?? Vem vet..? :-D Tills dess få jag o lilleman roa oss me o testa alla möjliga sorts stränder och pooler o bara ha det gott.. :-D Fantastiskt!!

Ögonen blööööder, så nu blir de verkligen sussa järnet!! Hej på er!!!!


/Mariana

Postat den 2011-06-29 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jessica den 2011-07-02 (18:34:57)

Hoho! Ihelgen är vi i stan å hänger, tror att vi blir i stan till på torsdag och sen åker vi till västra och semestrar!:) Ska hinna med lite smått å gott som Norra Berget och lite gatufest innan torsdag annars äre lugnt å vi borde väl hinna ses nåt eller hur?:) Kanske dejta i lekparken imorgon om det är ok väder?:) Åker ni till stugan nåt? När har Magnus semester? Kramar!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar