Sommar?!?!0

Är den Äntligen här?? :-) Hoppas på det ja iaf.. För nu börjar ja vilja ha sommar o sool i mängder. O dessutom vill jag vara mera i stugan. Känna lugnet o få komma igång med saker och ting.. :-) Jaaaoo, ni vet!!

Imorgon o på onsdag är det dags för jobb igen för min del.. Jiihaa!! Ha tagit på mig lite extra pass så man få lite mer i börsen under semestern o så.. Ganska gött de å må ja säga!
Ska bara jobba några fåtal timmar, men de blir fantastiskt härligt endå.. Haha.. Yäää!! Såå, då vet ni vart ni hittar mig!! :-) Hehe..

Midsommarhelgen ha ju varit en fantastisk helg med en massa trevligheter. Fått träffa fiinaste sessorna som bor i Stockholm o nu e de Äntligen dags att hälsa på dem.. I juli ska de ske o därmed basta!! :-) Blir sjukt trevligt o härligt ska de bli!! :-) Längtar!!

Å veckan kunde ju inte ha börjat bättre heller. Sool, bad o härlig midda tillsammans me Familjen Dahlin på Solbacken!! Å tog Linus i o badade dagen ti ära. Doppade sig o flöt sedan runt lite i ringarna i poolen!! :-) Julia hade ju kalas igår söööt-fröken!! :-) Å på lörda fyller sessan 4 år på riktigt!! Så då blir de förmodligen bada, sola o umgås på nytt skulle ja tro.. Faaast, vi ska kalasa o fira lilla Affe också som blivit hela 3 år här i midsommar.. :-) Det är ju helt sjukt vad barnen växer.. Men inte aaalls en annan.. :-O Höhö..

Men delar lite kalasbilder me mig endå.. Hihi.. :-) Gullungar!! :-)

Ni få ha överseende me att de blir korta o intensiva inlägg nu under sommarn.. Orka baah inte.. Värme, Junior, bad, plugg o annat som gör dagarna underbara ni vet.. Såå bjuder mer på pics än text.. :-)

Tjing på er!!

 


<--Julia 4 år!!















/Mariana

Postat den 2011-06-27 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar