Bild 11: En person du kan berätta allt för.1


Bild 11: En person du kan berätta allt för.



♥ Min Älskade Mamma ♥

 Återigen dyker min Fantastiska Mamma upp.. Hehe.. Men henne kan jag verkligen berätta allt för, hon står mig allra närmast och finns där när man behöver..
Mamiiii, utan dig hade jag inte komme så långt som jag kommit idag!! ♥
Bästaste Älskade Mamiiiii!!
Som orkade sig igenom mina tuffa ungdomsår.. Ojoj.. :-) Njää, man va ju inte direkt ett Änglabarn..
Men jaja.. Mamsen fick ordning på mig till slut.. :-)

♥ ♥ ♥

/Mariana

Postat den 2011-03-09 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jessica den 2011-03-09 (19:54:19) http://iamjessi.blogg.se/

Heej! :-)

Jo du det är Josefin Hägg och Patrik Edlund som ska gifta sig. Helt underbart skoj med bröllop, ska bli superskoj.

Kram!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar