GLAD!! :-)2

Måste börja me o säga att jag ha inte haft riktigt tid me er o bloggen sista tiden..
Ha flyttat, haft en sjukis å dessutom skolan.. Huhu..
Men jag ha nästan kommit ikapp nu, lite uppgifter sen klar.. Jippiiiie!!
Men de SKA bli bättring, ska ge er och mig lite mertid hädanefter.. :-)

Japps, så va de ordnat. Min sommar kommer att bestå endast av studier!! Jag ska satsa på kärleken och lilleman först och främst. Sen ska jag sooola, bada och plugga stenhårt varje dag!! Kan ni tänka er?!?!
JAG!!!! Som ALDRIG haft en sommar ledigt sedan 10 år typ!! Eller ja, va ju hemma o va mammaledig när lillen va liten. Men då va ju "emellan två jobb" eller vad de heter.. :-D
Såklart ska denna sommar inte bara va slappa, sola o så.
De ska pluggas hej vilt eftersom jag ska komma in på den linje jag vill ti Våren 2012.. :-)
Åååh, komma bli såå bra!!

Såå, ni vet ju vart ni kan finna mig i sommar. I STUGAN!!! :-D



OCH, eftersom jag är sååå GLAD o SPRALLIG just nu så bjuder ja på en till me Lasses.. Den ljuuva stämman!! hihihi...



Denna sistnämda låt får mig bara att tänka på Bästaste Niclas!! Körning me hans härliga fiiina Röda Nova sommaren 2010.. :-) Många helger o härliga dagar med minnen o härliga skratt ha vi sen dess!!
Sjukt rolig sommar som jag aldrig kommer glömma!!

Men som sagt, denna sommar som kommer blir de lite busigt också. Men när o vart allt bär av ha vi inte helt planerat.. Bara de me Rättvik under vecka 31 då.. Höjdpunkten på året!! Jeeeeej!!

Önskar jag kunde sprida mer av min glädje till er alla där ute!! Wiiiiie!!

Nu ska ja ta o hämta fiiiinaste Prinsen!!! Sen blir kalas för gotösen Everlyn som fyller hela 3 år idag!!





















Stor-tjejen!!! :-)

Näpps, nu e de hopp o iväg!!!! :-D Tjingeling på er!!!

/Mariana

Postat den 2011-03-31 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Ann-Helen den 2011-04-01 (08:21:30)

Hallo!!..Kul du vaknat till liv igen ;)..Går det bra med studierna??..Men vart har du flyttat??..

Kram

Postat av Mariana den 2011-04-01 (08:35:27)

Yepps, ha flyttat ner ti andra sidan av där ja bodde förut om du vet vart de va. :-) Mycke plock, men nu e de klart!! Sååå skönt!!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar