Kanske lite hjälp på vägen?!?!9

Kanske vi kan få lite hjälp me våran klädsel...?
Alltså inför Vårforum o Vemdalen!!! hihi..
Kom ju på de.. Finns ju inge bättre än andras åsikter och "tycketill" kommentarer..
Häärligt tycker jag!!

Ha ju kikat runt ganska rejält och vet ni vad?
Man kan i princip få tag på vad som helst.. Hahaha..
Fast jag önskar att mitt team vill va inne på samma spår som mig..
Men vad det är tänker ja inte tala om, utan ni får säga vad just NI tycker skulle va trevligt att se oss i.. Hahaha..

Sååå.. Skickar ut en MASSA pics på olika roliga grejs så få ni tycka o säga!!



Oooh lala!! :-D

Kööör på o säg gärna varför också!!

Jag vill ha MÅÅÅNGA kommentarer!!!

Bild 1. Devil




Bild 2
. School-girl.



Bild 3. Pooliiis!!



Bild 4. Gorilla... :-O



Bild 5. Cowgirl...



Bild 6. Pinuppa..











Bild 7.
Naaaaket like a "fodraaal"



Bild 8. Hippiiiies!
















Bild 9.
Nurse... :-P



Japps, ordet e fritt!! Nu e de bara ti o hjälpa oss!!

Vi vill ju såklart vinna tävlingen, men måste ju verkligen ge oss in i den också!!
Hihihi.. Gaaalet skojigt iaf!!



Just de ja, skulle ju va sociaaaaaal... Iväg me dig nu Smarriiiiiis!!

Eeeeeeeypa!!! :-*

/Mariana

Postat den 2011-03-17 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Carro - mamma till Noel den 2011-03-17 (21:43:28)

School girl går ju alltid hem ;) annars hippies!! ;D

Postat av Frida eriksson den 2011-03-17 (21:44:39)

Kör stenhårt på sailor !!:D i love it har själv en sailor dress med mössa å allt =)

Postat av Annsofie Carlström den 2011-03-17 (22:17:15)

Hahaha... jag tror ja dör! Vart har du hittat alla kläder? "Nakendräkten" var ju bara SÅ skön! :P Annars brukar alltid polisdräkten funka! :) kram // Annsofie

Postat av Sara B den 2011-03-17 (23:21:59)

jadu gumman, fanns många bra där ska fundera tills imorgon:). Fy vad roligt vi kommer att ha!!!!

Postat av sara den 2011-03-18 (08:56:35)

Jag rustar på hippis, pinuppa eller polis :). Devil funkar ju med tänkte till personligheterna haha :P

Postat av Laila den 2011-03-18 (08:57:36)

Jag röstar på Devil :P

Postat av Mariana den 2011-03-18 (12:00:32)

Hahaha!! Jaaa, Devil passar ju egentligen gaaanska utmärkt!! :-D Men vi ska fundera o kika närmare på allihopa tycke ja.. Komma ju va en del av de hela roliga i Whoo Valley lixom!! :-)

Faaast, jag vill ha fleeer kommentarer!! :-D

Postat av cicci den 2011-03-19 (03:10:41)

DU FAR UNDER INGA OMSTANDIGHETER TA PA DIG NAGON UTAV DOM DAR SLAMPIGA GREJJERNA!! DET AR SLINKOR SOM HAR SANT! INTE DU!!!! LOOOOVA DET. :O

Postat av Mariana den 2011-03-19 (20:54:54)

Men gumman!! Inte komma ja ha nå extremt kort kort inte.. Hahaha.. Du behöve inte oroa dig.. Jag e INGEN slinka!! :-O

Ha en annan modell nu som de kanske lutar åt.. :-) hihi.. :-D

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar