Önskar....3

Önskar att min lilla grabb blir piggare.. Ha varit en hemsk natt o dagen ha vare allt annat än bra.. De ha sovits här på varsin del av soffan o Barnkanalen ha gått het.. :-)
Men nu ha vi fått i oss mat o varit på Apoteket, så nu ska vi nog klara oss tills imorgon..
Å just de ja, inhandlade en massa Nyponsoppa också! För de skulle minsan liten ha, för helt plötsligt så Ääälskar han det!! Haha.. För någon vecka sen så va han "allergisk".. Hahaha, baarn e bra mysiga ibland.. :-)

Ha pluggat lite inför Naturkunskapsprovet imorgon, men de känns inge vidare.. Känns som ja inte riktigt ta in formeln man ska räkna och sen hur man gör vissa andra olika uträkningar.. Men va sjutton!! De e väl bara ti o gå dit, skriva o hoppas!! För kuggar ja mig så få ja väl ta o lösa de sen då.. Inge mer me de..
Ha ju ganska mycke runtom mig för tillfället också, så ha liiiiite svårt o bara sätta mig ner me böckerna o läsa.. :-/ DUMT!! Jag vet!!! Men men..

Man lixom fastnar vid datorn, här vid bloggen o spanar runt. Ha ju sin tjusning de också.. Men aja, ska väl kanske fokusera mera på de andra.. Hoho..
Näpps.. Ska ta o lägga liten nu.. Söva ner han i mammas säng så ja få ha en mysig febrig raring breve mig heeela natten lång!! :-) Japps, för de får man när man e sjukis..
Lillfisen min!!

Sen ska jag också passa på att för er som vill och känner att ni vill stötta min vän Therese efter den tragiska olyckan den 14:e Februari kan gå in och göra detta här !!
Journalisten Andreas ska fixa en fest åt henne efter alla omständigheter. Eftersom hon missade den som hon skulle ha haft med hennes skolkamrater och även den med hennes familj!
Så just därför ska han samla och ordna en fest för henne..

Sååå, gör som jag!! Donera pengar så hon får en underbar examens och Levnads-fest!! :-)
Det är hon verkligen värd!! :-D

Vi tänker på dig Therese!!! Hoppas du blir bättre o får komma hem snart!!

Näpps, nu ska ja ta o lägga liten ja.. Hej hopp!!



Min febrige lille kille idag mitt på dagen.. Huhu.. :-/

/Mariana

Postat den 2011-03-21 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av sara den 2011-03-22 (19:58:42)

stackars liten krama han från oss.

Postat av sara den 2011-03-22 (20:48:06)

självklart ska jag även sätta in ett bidrag till therese fest!!. Hoppas verkligen alla gå in och läser, så här får det bara INTE gå till!!

Postat av Andreas den 2011-03-24 (22:23:13)

Tack för länken till insamlingen för Therese fest!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar