Sova bör man...2

Jojo, här går de undan minsan.. Haha.. Är de inte så de ska va?
Njaa, kanske man e lite för ivrig. Men va sjutton! :-)

Har varit o hälsat på Fina Linda idag på Alnön också. Mumsat god Tjockpannkaka o surrat en massa gojja.
Uuuunderbart!! Å barnen ha lekt utan jidder. Fantastiskt!!
Önskar just nu också att jag hade ett fiiiint hus att inreda. Men de få vänta tills de rätta dyker upp.
Undrans bara hur länge man ska söka de. Verka ju som folk söker o söker i fleeera år.. Puuuh..
Jaja, den som väntar... bla bla bla.. :-/

Och som ni ser så försöker jag hålla min lista! Det är den första listan jag någonsin följt och ja ska banne mig följa den raaakt igenom. Ganska roligt också va? Hehe..
Kommer ju ganska roliga pics framöver också, så håll kvar om ni e nyfikna..

Vet ni, alldeles nyss höll ja på somna sittandes. Så gick o borstade tänderna o skulle bara stänga av datorn.
Men nejnej, så piggnade ögonen på sig o ja fastnade häär.. :-/  Dumt!!
Men måste ju förgylla mina finfiiina läsare också me lite nytt, inte sant?? :-)

Ha rensat bland en massa småbarnsgrejjer, härligt att man kanske kan skänka bort en del nu när de börjar närma sig att de kommer en till liten in i familjen!
Är såå glad för de.. Mysigt me bäbiiiiis!!! :-) hihi..
Såå, bara så ni vet J & T så kommer vi förbi ngn dag me lite smått o gott som vi dessutom ha haft dubbelt utav. Varför ska man hålla på spara på allt..? Jisses!! :-O

Och sen måste jag ju också påminna alla er som vill fynda rejält att komma på Vårens
KLÄDBYTARDAG!!

Lördagen den 20 Mars klockan 10.00 går starten och hålls även öppet på
Söndagen från klockan 12.00.

Missa de inte!! :-)

Idag åkte dessutom min Fiiinaste lilla Prins upp ti Skööna Ljungaverk på Sportlovsmys!!
Han fick Äntligen åka tåg me mormor igen, å jisses vad mallig han va där på perrongen. Med sin lilla resväska och ryggsäck. Laddad till tusen och med vetskapen att momma hade köpt me sin lite choklad till resan.
Hihi.. Han är för gullig mina lilla gobit!!
Jag skaaa lägga in kort också. Men ha inte riktigt fått till de hur man ska fixa de me inläggningen på datorn.
Verka på tok för krångligt, å då blire att man hellre ger upp.. :-/

Men på lörda ska ja också bege mig upp o hälsa på lite i västra. Kika på hur de går för de anglande lagen på Gissjön.. Se hur många som verkligen Överspacklar sig själva för o va me på en Angeltävling?!?!
Äre nån jäkla "skönhetstävling" eller klarar man bara inte av att vara naturlig?!?!
Man undrar ju lixom??? Hahaha, mmm.. De kan ju verka knasigt ibland.. What for??

Jaja.. Hursom.. Ska kila ner i bingen nu o sussa järnet så ja orka me en heldag me plugg imorn igen!!
Sova bööör man, annars rööör man!! Hohoho..

Natti Nattiii..

/Mariana

Postat den 2011-03-10 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jessica den 2011-03-12 (15:27:08) http://iamjessi.blogg.se/

Jag tänkte åxå gå på klädbytardagen så vi kanske ska göra sällskap?:) Förresten så kan jag komma bort med bärselen och badhjälpen nån dag åxå tänkte om det var något ni ska ge till Therese.:) Måste rensa jag med å lägga ut på Blocket och tradera haha för det är typ överfullt med grejjer nu, helt otroligt vad mycke det blir. Kramar!!

Postat av Lindaa den 2011-03-15 (21:15:06)

Såå fin sida sis!! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar