Dag 1 avklarad!!0

Nu ni, dagen är avklarad och ännu ha ja inte skällt ut ngn efter noter!! Duktiga jag!! Hihi..
Men de kommande dagarna kommer att vara de mest påfrestande. Nästan så man vet hur de funkar lixom eftersom man ha slutat både två o tre gånger.. Suck!
Men denna gång ha ja lovat att aldrig ta en cigg igen, för de e kört direkt..
Inte för att det är gott, för de är de inte. Men på grund av att det bara finns där, å de e bättre att låta bli helt istället för att man ska riskera att falla dig i fel vanor igen.. :-/

Men nu e dag 1 avklarad och då är de bara ti o köra på! Hej vad det ska gå! :-)

Gjorde förresten huuur god mat som helst idag också. Klyftpotatis, morötter o Fläskytterfilé!
Och inte att förglömma den suuupergoda Tzatzikin såklart!!
Här ska man gotta sig i mängder så man gjort sig av med sin bästa vän.. (ciggen).. Såå, ha laddat me gogrejjer heeela veckan bara för att berömma mig de bästa!!

Sen få man ta hand om de överflödiga sen, men huvudsaken är att träningen håller i sig. Å med mina promenader känns de som att de faktiskt händer saker. Kanske inte på de fortaste sättet, men på ett sätt som jag verkligen tycker om just denhär årstiden.
Dessutom får man tid att fundera o bara gå, gå, gå.. :-)

Laga maaat o mumsa gomat o så ni vet! Tyck ju om dää ja!! :-)





Vi e ju bara för snygga!! Jobbigt vaaa?!?!? :-P







/Mariana

Postat den 2011-05-10 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar