Dag 2 avklarad!0

Må nog klappa mig lite extra på ryggen ida! Blev vrålsugen efter lunchen på skolan, men traskade lite fort in på toaletten o tröck på mig ett nikotinplåster.. :-O
Kan va bra i nödens tider de kan ja säga!
Inte för att de tar bort vanan, men iaf de värsta suget. Usch, vilken pina de kan kännas som ibland..
Nu e de bara o köra vidare! Yes!

Ida ha ja gjort prov, å imorn e de dags igen. Träffade på värsta matte-proffset idag. Fick lite saker förklarade för mig o sedan så klarnade det upp för mig direkt. Underbart!! :-)
Såå, nu ska ja få mer hjälp av honom. Åsså tro ja att ja ska hälsa på Bästaste Mamma A-M ngt också, för hon va tydligen också proffs på Matte. Kan de bli bättre??
Åsså Sabina.. Hääärliga människor som kan o vill hjälpa mig! Finns nog inget som kan göra mig lyckligare just nu. Känns ju lite halvdant om man ska köra sig i matten bara för att man inte kan förstå vad folk menar lixom.
Har sån tur att ni finns!! :-)

Å idag e de också dags att fixa klart de sista me Naturkunskapen o Samhällen också. Aaallt för att ja ska kunna gå o surra o fika lite me fiina Sussie imorn!! Hihi.. :-)
Ni vet.. Ja tro hon kanske e sugen o kika på lite pics..
Appropå de, tro minsan ja ska ta o skicka inte lite pics från Vemdalen också. Å en massa andra härliga bilder. De e ju braa mycke roligare o placera in dem i Album istället för i olika mappar på datorn.. :-)

Nää, de va dags för midda nu ja!
De bli Pytt av gamla rester ida.. Suck! Orka inte me o laga nå ida. Å inte ha ja ork heller.. :-O
Är ju en sån som älskar o mixtra me käk, speciellt när man ha en liten som berömmer o säger att man e duktig. Då e de ju ännu roligare o trixa me mer. hihi..

Köpte mig en tidning ida, me massor av Räkrecept! Här ska kockas minsan.
Snart e de mer Sommar å då ska de avnjutas Räkor i massor. Ev ett eller två glas vin till också såklart. Meeen, bara tanken.. Mums, va göttigt!! :-)

Tro också ja ska ta o ringa ti Stockholmarna o se om ja ska ta o våldsgästa damerna snart eftersom min sista resa blev inställd.. Se om de har ngn helg över ti mig. Ut o husabusa på Stockholms gator vore ju förträffligt gott de.. Hehe.. Bara få stroosa runt o ha de tjusigt bra!! :-)
Kanske ta en Räkfrossa i Skärgår´n?? Aaaaw, nu blev de ännu mer längtan jue!! Iiih..

Hepp Hepp.. Dags o draaa..

/Mariana

Postat den 2011-05-11 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar