Kört fast... :-/0

Varför ska man hela tiden köra fast me plugget.. Å de blir speciella fastkörningar bara de blir soool o värme ute.. Usch, hur ska sommaren gå?? Ja komma ju vilja sitta ute heeela dagarna o bara njuta i mängder av solen o få plugget gjort på kvällarna.. Kan man göra så??
Jaaaa, man kan faktiskt de!! Hahaha.. För jag bestämmer ju hur ja vill lägga upp de själv!! Braa va?? Haha.. :-) Varför tro ni ja valde distanskurser på sommarn?? Jaaaoo!!
Underbart fantastiskt att man kan styra över tiden själv och dessutom få plugga det man vill.. :-)

Just idag ha ja kört fast i skrivandet. Skriver den sista uppgiften innan betyg ska sättas på den kursen och jag vill, bara vill ha klar den så fort som möjligt. Men fastnar i ord, termer och tycker mest att jag blandar ihop allt..
Suck!!

Såå, bestämde mig nyss för att strunta i o köra nå mer idag. Utan kilar iväg o hämtar hem fiiinaste prinsen istället.. Ut o leka me honom o vara i sooolen!! :-)
Kanske åka på Norra..? Hmm..

Jaja, börja me o hämta fiiinprinsen iaf!!

Seeee yaa!! :-P

/Mariana

Postat den 2011-05-23 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar