Laddar...4

Laddar inför en helg med mycket Lugn o massor me Fiske...

Eller kanske man ska kalla det Livskvalité...? :-)

Kan med Gott Samvete Unna både Mig och Mina Närmaste Det den närmaste Tiden.. Och Verkligen Njuuuta av varje minut vi har tillsammans Allihopa!! Och Verkligen också Känna vad Jag har det Bra och Att jag Faktiskt Förtjänar det också..
Såå himla Härligt och SKönt att ha den Fantastiska Känslan!! :-)

Ha precis kollat igenom fiskelådan så allt e med o vad jag eventuellt måste köpa till. Men tror faktiskt jag ha de mesta ja behöver.. Nu e de bara ti o ut o söka mask.. Faaast, ha ju låtsasmask ifall ja inte skulle hitta nå eller inte orka söka efter nå.. Hehe.. Sån e ja!! Bekväm!! :-)

Ska i vilket fall bli himla skönt att få komma iväg o känna lugnet, ta fram fiskespö o kasta nå drag o känna lugnet komma sakta men säkert inpå en.. Jösses, vad jag längtar!! :-)
Skulle ju såklart vara ännu roligare om man fick en stor rackare också.. Vilken lycka!! :-)

Såå, imorn efter jobb blire ti o packa väskorna. För på Freda är både ja o Linus ledig.. Då äré minsan bara ti o ha mysdag på dan o packa bilen klar så vi kan åka på eftermiddan.. *Längtar*

Jaja, ska kanske sussa några timmar också..? Nu kanske..? Öööh..

Tooddelooo!!

Lite pics från andra tillfällen med Lugn o Fiske.. :-)























Kan väl vara en 2 år sen dehär kanske..? Skulle ja tro..

På Mig, livsnjutarn Linus o Bästaste Vännen Rickard!! <3

En Härlig Dag i Hällesjö me Lugn o Fiske såklart!! :-)

/Mariana

Postat den 2011-05-25 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Ann-Helen den 2011-05-26 (08:03:16)

Hoppas helgen bidrar med massa sol också, för det är ni värda. Njut och ladda batterierna.. Kram

Postat av Mariana den 2011-05-26 (11:10:07)

Jaa, de hoppas jag me A-H.. :-) Vore ju det ultimata det nu när man ska fly stan o bara ha de gott!! :-) Du vet, Sippa på ett Glas vin, spela kort o åka båt.. :-) De e livet de!! :-)

Tack!! Vi ska njuuta till MAX!! Kraaaam på dig me!!

Postat av Vicke den 2011-05-26 (17:34:00)

Ska du till Leringen, kan jag tala om att förra helgen fick Petrus en öring på 4kg där!!! Det har blivit både kotletter och gravat under veckan. Hoppas du har samma lycka. Fisk är GOTT!

Postat av Mariana den 2011-05-26 (22:38:08)

Är det sant Vicke?!?! Shit, va roligt!! Jamen, då hoppas jag att vi kan ha samma tur.. Eller nästan iaf.. :-) Jaa, Fisk e ju Supergott!! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar