Lågt, lääägre, lääägst...3



Hur orkar man leva med sig själv?? Förstår fasiken inte!!


Finner inte ens ord till att beskriva min chock just nu.. Helt tom.. Jösses!!

Inte annat än.........

/Mariana

Postat den 2011-05-25 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Anna-Maria den 2011-05-26 (00:06:36)

En del spelar lågt helt enkelt. Tur man får välja vänner! Jag väljer dig! :)

Postat av Ann-Helen den 2011-05-26 (08:02:14)

Men vad är det för otrevlig människa du har i din närhet.. PÅ dem bara och stå upp för allt som du vet är rätt.. Kram..

Postat av Mariana den 2011-05-26 (11:07:30)

Jaa, ibland tror man att man har bättre runtom sig än vad det egentligen är.. :-/ Suck!!

Jaa, A-M!! Tur man få välja!! Å ja väljer dig me beejb!! <3

Tur man kan räkna sånna här människor på en hand.. Eller på ett fåtal fingrar.. :-O MEN, en sak vet ja!!

JAG sover Gott om Nätterna och Går med huvudet högt eftersom jag vet att Jag inte snackar en massa gojja!! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar