Lördag!!0

Lördagen e kommen! Äntligen fick jag min efterlängtade sovmorgon, tänka sig vilken lycka!! :-)

Ikväll skulle de egentligen faras ti Sommarstugan o trixa me lite fix inför kommande bygge. Men regnet och sjukdomar satte käppar i hjulen.. :-/
Såå, tänkte mig att ja skulle gå ner i källarn o ta hand om förrådet som nästintill öppnar sig självt pga att de e på tok för mycke grejjer överallt.. Knäppa kort på hjulen som ska säljas.. Hade ju i princip sålt dem, men passade inte på den bilen så de blev inget köp.. Gaaah, lessamt!!
Såå behöve ni helt nya sommarsulor ti bilen.. Finns de här.. Ska lägga ut dem på blocket också.. Ha kört en sommar på dem så de finns inge slitage på dem. De ha ju suttit på en V40, så kanske bäst ti en sådan? Va vet ja? Man e ju inte direkt bäst på bilar eller tillbehör, så ska väl inte direkt glänsa me de.. :-O
Såå säljer dem..

17" Sommarsulor.. KÖP dem nu!!
















Annars blir de en ganska trevlig afton ikväll skulle ja tro. Ha nästintill lovat bort mig som chaffis eftersom de inte blev nån stuga.. Å bra e väl de.. Inge mer morr eller gnat på folk som inte behöver de.. :-/
Suget efter cigg e oändligt ida kan ja lova.. Fyy tusan vilken piiina!!
MEN jag ska faan fixa de!! Jag bara SKAA!!!

Vad för kärra ja ska styra ikväll få ni se senare eller imöra.. Kan ju inte avslöja på tok för mycke jue.. Haha.. Men de e en fiin kärra som en god kamrat ti mig äger.. :-)

Såå, okej.. Ska gaska upp mig o bli gladare inför kvällens trevligheter!! Peppa upp me spellistan från Spotiiiii såklart o kanske bränna en skiva inför kvällen.
Kanske att den inte blir så poppis i bilen, men de struntar ja iii... Jag vill höööra!! :-P

Tjingeling på er fiiina människor!! You make my days!! :-D

/Mariana

Postat den 2011-05-14 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar