Torsdaaa, snart Fredaa!!0

Snart är Fredagen kommen o jag Läängtar!! Wiiie!!

Jag ska fiska, sippa på ett glas vin o spela kort o tärning tills ja blir less.. Eller förresten..? Kan man bli less på de..? Njäää!!
Eller ja, man vet ju aldrig.. Kan ju hända att ja inte dricke vin heller.. Ha ju tendenser att inte va sugen, å då kan ja bara inte.. :-O Knaas-jag!! Jag vet!! Men hellre de än en Vin-sörplare!! :-/

Är så Glad att det faktiskt finns en stuga att åka till och kunna vara Tillsammans me de Bästaste o Finaste man har!! <3 De e Käärlek de!! :-)
Att få visa dem vad de Betyder för mig, Att kunna göra saker för dem o bevisa min Lycka för dem. Och att kunna åka bort o lämna dem ensam hemma o Endå känna o veta vad jag Har.. :-)

Jaa, de e Käärlek o Lycka de!!
:-) <3

























Hoppas också ja ska hinna me o hälsa på Fiiina A-M i Västra också. Att vi kan hinna ses en stund iaf.. Kanske hinna sväng in ti Fiiinaste Viktor på vägen upp kanske..? Snusa lite på fiiin-prinsen..?
Aaaw, mysigt!! Men aja, måste ju kolla om alla e hemma som vi ska hälsa på också.. :-) Haha..
Kanske hinna träffa Prinsessan Lykke i helgen också.. De vore ju förträffligt mysigt de med!! Förstår inte.. Vi bor såå sjukt nära varann. Men dagaran springer iväg så vi knappt hinner ses.. Ojojoj.. Vilken tur de blir Sommar o allt vad det innebär nu.. Ääälskar sommar, de e ju då man hinner träffa alla o verkligen ha Kvalitéts-tiiid!! :-)

Å ha ja sagt att ja ska jobba idag..? Värsta Fiiis-passet.. 16-20.. Hehe.. Knappt så man hinner in så ska man ut.. :-O Hahaha.. Meen, aja.. De e slantar som kommer väl ti pass när Löning kommer!! :-)

Näpps, nu ska ja fila vidare på min sista uppgift.. Men vill ju att den ska va bra eftersom de är den sista.. Hihi..

Hej på er!! :-)

Bju såklart på Sommaren´s Hit!! Here it is!! :-P
Komma bli Totalt sönderspelad i Sommar, men va gör de..??

/Mariana

Postat den 2011-05-26 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar