Vårruset 2011!!3

Japps, då va det avklarat! Vårruset 2011 är gjort och ja komma ligga däckad i en vecka framöver!! Jösses vad mina ben knappt bar mig fram ti mållinjen alltså.. :-/ Hela kroppen sa ifrån!
Mina händer svällde, kunde knappt röra dem.. Magen svällde, såg ut som en Jätte-Panda.. Åsså klarade jag knappt av att gå för jag fick Kramp i mina lår eftersom en tidigare "skada" gjorde sig påmind och därför vek sig och spred sig smärtan ut sig i mina ben.. :-/
Jag vet inte, men de går inte att beskriva..
Men om ja säger såhär.. Jag va SÅÅ sjukt nära att kräkas när ja klev över mållinjen pga att jag hade tagit ut mig själv o min kropp totalt under loppet..
Alltså, kände redan idag att allt inte stog rätt till. Men eftersom vi hade blivit sponsrad på jobb övervägde jag tanken o tog mig iväg endå.. De e ju ngt jag springer varje år.. Bara för att de är såå himla kul..

Men man kanske ska lyssna på kroppen och inse att den skadan jag bär på kommer att begränsa en helt del av mina intressen i framtiden.. Såå jäkla surt!!

Jaja, nu ska vi inte sura ner oss helt i de. Utan blicka framåt o hoppas på att morgondagen ger mig styrka att kliva ur sängen, komma iväg på skola o sen hem för att göra färdigt de sista på plugget.. :-)

Nu e de sängläge me film som gäller!! Ta hand om mina fötter som värker o lägga benen högt så man kan sluta känna hur pulsen kör igenom benen.. Jösses!! Helt gaaalet sjukt detta alltså!!

Hoppas ni andra därute som också sprang Vårruset hade turen med er o att ni klarade er utan skador o skiit..  Heeeej på er!! :-)

Dehär e alltså bilder från INNAN loppet.. Pjuuhuu..





/Mariana

Postat den 2011-05-19 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Sabina den 2011-05-20 (08:22:39)

Fy farao vad vi gjorde det bra! Tycker vi gjort oss förtjänt av en riktig gottakväll på det här! Pajen igår räknas inte, den försvann ju lika fort som vi stoppade i oss den (:

Postat av Mariana den 2011-05-20 (17:30:18)

Jadu Sabina!! De tycker jag me.. Ikväll blire snacks utav bara faasen.. :-) Hehe.. Tog o inhandlade en sån där topp som du hade igår.. Rackarns va skön den va!! :-) Nu ska tränas!! Hihi..

Postat av Sabina den 2011-05-21 (16:39:31)

Gjorde du det?! Blev det en rosa även för dig?! Jag vet, urskönt linne! Så tycker jag det är så bra när det är inbyggd top också, får man lite extra stöd fram :) Behövs ju :P Åhh, härligt. Jag och Pelle for upp på mittpunkten o käkade grillat vi med igår. Och jag lycade på med en hel cider! :O

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar