Äntligen Freeedaa!!0

Japps, idag va de Freda igen och rackarns vad jag spruuudlar av glädje!!! Eller?? Hmm.. Ha ju haft en mer eller mindre sömnlös natt me hosta och skit som jag blir gaaalen på!! De lixom kommer på nätterna.. Å igår tyckte jag att jag va så pigg hela dan (förutom en hostattack på jobbet) och tyckte därför inte att jag behövde ta ngn hostmedicin innan jag la mig.. MEN, de va ju DUMT!! Eftersom ja sedan vaknade klockan 2.30 och kunde verkligen inte somna om.. Usch!!
Tog täcket o kudden o spenderade natten på soffan så andra i huset skulle få sussa vidare och orka med jobb, men där fortsatte det endå minsan.. Usch!! Men drar en lärdom utav de hela och tänker inte lägga mig utan denna fruktansvärt Äckliga Hostmedicin nå mer, utan nu tänker ja surpla i mig den även fast jag inte tror mig behöva den.. Suck o stön.. Uuuugh..
Såja, nu ha ja fått klaga av mig lite å.. Jäkla skitförkylningar som går!! Men är sjukt tacksam att inte magsjukan har äntrat vårt hem ännu, det verkar ju vara sånt lite här och där..? MEN, inte än i vårat hem!! Tack o Lov!! Såå går de när snön o kylan håller sig borta.. Dumt som sjutton tycker ja!!
Kom snöö, nuu!! Å kyla me den, så isarna fryser så vi kan åka skoter åtminstone nånting i vinter!! Åååh...

Ikväll är det i alla fall dags för Fredagsmys ute hos Bästa Erica me sötfröken Amilia.. Jag o Linus ska dit o mumsa Tacos o sedan mysa lite me chips o popcorn!! Den ni!! Huuur mysigt som helst skulle jag vilja säga!!
Pappan i huset får alltså en ledig kväll och eftermidda, så jag hoppas han tänker hitta på nå skojsigt nu när han fått frikort!! :-) Hahaha..
Komma bli huuur mysigt som helst och både jag o Linusen ser fram emot detta såå mycket!! Wiiie!!

Imorgon bär de av emot Västra och sköööna Ljungaverk!! Bada tunna, basta och mumsa go mat tillsammans!! Fantastiskt!! Kommer bli hur mysigt som helt de också, så ni förstår ju vilken superduperhelg jag har framför mig!! :-) Hihi.. Bara att få umgås med underbara människor och få rå om de Bästa man har är ju helt Fantastiskt bara det!! Och jag tar chansen, det gör jag verkligen!! :-) För vad annars skulle kvalité i livet kallas...?
Å sen på sönda blir de jobb en stund på dan, sedan blir de Adventsmidda hos syrran me familj!! Mysigt!!

Här i veckan har jag som sagt varit lite hängig, snurrig i skallen och mest haft en massa i skolan och dessutom jobbat några dagar också. Klirr i kassan heter de!! Tjoohoo!! Men jag o Linus ha dessutom bakat lite Lussebullar.. Fast Linus o Pappa M fick grädda dem eftersom jag skulle på jobb. Men endå.. Nu har vi lite lussebullar ti Första advent på Söndaa!! :-)
Kan ni tänka er?? Det är lixom inte långt kvar alls nu till Julafton, bara en månad!! Hur sjukt är inte det?? Tyckte det nyss va sommar och sol ja, sen drog det bara iväg!! :-)

Nää, dags o lura lite på sista uppgifterna innan de e dags o skicka in dem.. :-)

Ha en sjuuukt trevlig Helg allihopa.. Njuut av livet och vad det ger och tänk inte så mycket mer!! Utan ha de bara fantastiskt och bra!! Precis som jag ska ha de!! Hehehe.. Häärliga tider!! :-)

Heeeej på er!! :-)

/Mariana

Postat den 2011-11-25 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar