Fördriva tiiiiid.. :-/0

Ha suttit o fördrivit tid medans jag väntar på svar ifrån läraren om jag ska förbättra något i mitt arbete o halkade in på Mingla.nu.. Ojojoj.. Partystassar finns de minsan, men när de är folk som tar på sig kläder som är för små och tuttarna håller på att ramla ur då blir jag minsan fylld av skratt!!
HAHAHAHAAAA!! Att man ens vill gå så?? Vaaa?? Jag döööör av skratt!!!! Och att man dessutom tycker att det är snyggt och fortsätter att pumpa upp och minska klädstorlekarna får mig bara att skratta ännu mer.. :-D
När man inte ens kan stänga igen kläderna kanske man har ta´tt gaaanska fel storlek, eller va säger ni?!?! :-O

Snälla, kan ngn bara säga till när de inte ens ser bra ut?!?!

Jag tycker också de e snyggt me en urringning, men inte när de är på väg att "ploppa" ur.. :-/ Skärpning!!
Okej, jag är ingen modeikon och kommer heller aldrig att bli en!! Men varför köper man för små kläder och inte kläder som faktiskt passar en och ger en bra former istället för att alltid behöva synas?!?! Det är för mig heelt oförståerligt!! Knasiga brudar de finns alltså.. Ojojoj..
Men tydligen lockar de kanske fler att vilja "umgås" me en..? Eller?!?! Snarare tvärtom!! En stämpel i pannan får man, sådeså!!

Sådär ja.. Nu ha ja fått spytt lite galla också över de!! Häärliga helg är kommen!! Tjingeling!! :-P

/Mariana

Postat den 2011-11-25 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar