Plugg tills ögonen blöööder..0

Jösses vilken pina det faktiskt kan vara ibland med plugget. Man pinar sig igenom kvällar, eftermiddagar och andra heliga tider som man egentligen vill dela med familjen istället för att slå ner arslet vid datorn.. :-O Meeen, de e baah o bita i de sura äpplet o dra vidare.. Vidare till dit jag vill komma!! Jag vill!!
Och det är ju faktiskt snarare än vad jag tänkt mig.. Jag har redan sökt in till Sjuksköterska VT-12 och nu ska jag ju skriva Högskoleprovet den 29/10 också.. Såå, då måste vi alla hålla tummarna för mig!!
Kommer bli en lång och tuff dag, men jag tror de komma gå super eftersojm Bästaste Andrea (som ja pluggar me) ska dit o skriva samtidigt!! Av henne blir man peppad minsan.. I hennes närvaro vill och blir man mer taggad till att göra det bästa till det yttersta!! Fantastiskt!! :-)

Nu ska ja skriva klart Naturkunskapens instuderingsfrågor så ja får dem klara.. Pjuuh.. De e inte de lättaste o hålla tempot på samma nivå hela vägen.. De e fasen en pärs ibland o få tiden att räcka till.. Men ack den som ger sig!! Inte jag inte!! Nej nej!!

Hej hopp på er!! :-)

 

/Mariana

Postat den 2011-10-10 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar