Lite pics o lite klaaaag.. :-O3

Ojojoj, vilken pärs... :-/ Vilken morgon!! De e inte kul när man är klen.. Ajaj.. :-( Meeeen, känner mig lite piggare nu o gör allt för att plugg inte ska hamna bakefter.. De går ju inte!! Nejnej!!
Sååå, tog tag i saker o fått ordning på en del också!! Bra va? Hehe..

Har dessutom kikat igenom kameran som ja lånat av henne dels när Linus hade uppträdande på dagis.. Sötfisen!! Han skulle ju sjunga Takida (som även e hans idoler) så de va ju Bäst av va beredd med Kameran i Högsta hugg!! Mmm, ni vet... Som alla andra mammor o pappor.. Hihihi.. Gullungar!!
Såå, ska ge er lite pics här nere så ni få se vilka stjärnor de finns!! De komma bli nå stort av allihopa, de tro ja!! :-) Duktiga ungar som faktiskt Vågade sig fram o sjung!! De tycke ja e stort!! Såå roligt!!

Ikväll ska ja även ti systeryster på makeover igen.. :-) Pyssla till mitt barr som ser allt annat än bra ut just nu, å de ska bli sååå himla skönt ska ni veta!! Ojojoj.. Man blir som en prinsessa på nytt efter ett besök hos henne!! De kan ja lova!! Bästaste Syster yster Cicci!!! :-)

Ha ju tagit på mig o jobba i helgen som kommer också, de ska bli najs de!! Lite extratimmar så man kan unna sig lite grejjs här framöver!! Baske mig!! Hehe.. Så få de bli!!
Å sen e de ju Rumble på Freeeeda!! Tjoohoo, vad trevligt!! Grabbarna grus ska spela för sista gången tillsammans på ett bra tag eftersom Tomas ska flytta neröver Södern.. Såå tråkigt!! Men så kan de ju vara när man funnit kärleken.. :-) Klart man ska våga, man ska testa.. Absolut!! De kan inte mer än o gå åt skogen!!
Sååå, ser verkligen fram emot denna kväll!! De komma bli Lattjo Lajban som faaaeen o ja ska dansa klackarna av mig!! Ooooh, vad jag längtar!! Dessvärre blir de ju jobb på lördan, men de få funka endå.. Lugna puckars o farkost på evenemanget så går allt toppen!! Jiiihoooo!!! :-)

Nää, dags o plugga vidare!! Tjing på er!!

Nu komma lite pics på min Cowboy!!! <3

















/Mariana

Postat den 2011-10-12 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av JonaZ Sveriges Snyggaste Bloggare den 2011-10-13 (21:05:17)

hej många bilder blev det

Postat av JonaZ Sveriges Snyggaste Bloggare den 2011-10-13 (21:06:30)

testar

Postat av JonaZ Sveriges Snyggaste Bloggare den 2011-10-13 (21:08:17)

http://toppenfem.blogg.se/

mitt namn blir inte länkat

eller lämnas någon länk till min blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar