Hääärliga vecka!?!?!0

Eller hur kallar man det?? Usch o fy för förra veckans händelser.. Fiina farmor är nu i himlen o kikar ner på oss och här går vi alla och sörjer. Inte det hon egentligen vill, men jag tror endå att hon förstår. För vad gör man annars? Vi sakna ju henne!! Snart får vi en minnesplats att gå till och prata me henne o då tro jag att de kommer att kännas bra mycket bättre. Men samtidigt är jag glad att hon är där hon är nu och slipper känna oro eller ha ont. Fiiina Älskade Farmor!! ♥

Just den här veckan är det en massa och stå i. 2 prov och en jäkla massa läxor. Pjuuh.. Men ska försöka köra på så att min helg kan få vara lugn. Eftersom tjejerna från jobbet kommer hem ti mig på freda, å de ska bli sååå himla kul. Jag ska laga mumsig Höstkäk o dessutom surra sönder mina daaamer!! Tjoohoo, vad trevligt!! :-)
Har ju en idé om vilken mat ja ska laga, men kan ju inte avslöja alltför mycke.. De vet ni jue!! Haha..
Men ska även få hem en massa kilon me älgkött på freda, så vette sjutton hur ja ska hinna me.. Men hoppas på att min älskade mami kanske hjälper mig!! För sånt e hon himla bra på!! :-)

Satt o spanade igenom kameran, å där hittade ja visst en hel del bilder sen i somras. Bland annat från Leksand.. Haha.. Se där vilken koll man har..Eller?!?! Hmm.. Jajja.. Men ska trixa till en massa o fixa så ja få hem de andra som också knäppts så ja kan skicka in för framkallning. Men när hinner man me de? Började o ladda in massa pics, men de tog ju sån rackarns tid. Så man gav ju upp.. Åååh, jag ha verkligen svårt att saker o ting kan ta tid.. Suck!! Aaaaja, ska kirra de nå framöver!! Så man ha ett album o kika i stället för att "blippa" på datan heeela tiden.. :-)

Annars då? Hmm.. Jaa, livet rullar på för fulla muggar och allting är som på rutin igen. Dagis e igång o därmed sjukdomar också. Just nu e lilleman frisk, men de e då man lixom bara väntar på att de ska bli nå mer.. Dumt!!
Inga bäbis i sikte heller, men de kanske kommer snart!! Alla ni som e gravida.. Ut o spring me er så de kikar ut nå småttingar som ja kan komma o skämma bort!! Hihihi.. :-) Love it!! ♥

Men skolan i övrigt kör på och det är roligt som sjutton!!

Å på Lördag är de dags för Victors dop!! Tjoohoo, vad trevligt!! Vi ska fira hans dag med en dag i kyrkan och dessutom så blir det Födelsedagsmidda hos mami o syster efteråt eftersom lillasyster Cicci fyller hela 22 bast!! Stooora tjejen nu lixom!! Hihi.. Kanske snart ha egen lya också, håller tummarna som sjutton för att de ska gå vägen. De gör ja verkligen!! Förstår hennes frustration att vilja ha eget nu o få saker o ting till sitt eget. Och att få ha ett eget bo o mys ner sig i på kvällarna!! Oooh oooh, de e ju såå skönt!!

Näää, vet ni vaa?? Jag ska nog ta o kila irrfart ti skolan nu ja.. Plugga som en häääst o fixa två prov o sedan försöka ta tag i hemmet.. Bombnedslag!! :-/ Iiiinte bra!! Men men.. Senare projekt!! Haha...

Tjingeliiiiiiing!!! ♥

EGOooooo!!! ---->

/Mariana

Postat den 2011-09-13 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar