♥ Mammas Daaag!! ♥1

Idag är de mamsens Födelesedag o de ha vi firat med God Mat, Härlig tårta en en massa skratt!! Häärliga underbara familj jag har!! :-) Åsså han jag ju självklart snusa lite på lille Victor också.. Alltid lika mysigt!! Fast idag va han liiite kinkig efter en dag me liite sömn. Men så kan de va ibland, alla har vi väl inte toppendagar jämt!?!?

Mamsen fick en massa härliga presenter och utav oss en varm mössa och varma vantar inför hösten. Och såklart bidde hon glad.. :-) Klart mamma ska ha varma o sköna grejjer inför vinterns kyla.. :-)

Såå, MASSA GRATTIIIIS på din Dag Mamma!! Love yaaa!! ♥ ♥ ♥ Du e Bäst!!

Idag skrev jag ett svenskaprov på skolan o imorgon de de dags för lite matematik.. Tjoohoo vad det går undan!! Jag känner mig sååå översmart så ja snart kan sätta mig själv på en pedistaaaaal o titta ner på folk!! Eller hur va de nu?? Njaaa, inte direkt min grej att göra.. Nejnej.. Men visst e ja superglad o hoppas på att de går vägen heeela vägen enda fram ti Högskolan!! Å de ska ju förbättras de me med ett Högskoleprov den 29:e Oktober.. Wiiiie!! :-)

Näpps, nu ska ja ta o trilla ner i sängen så ja orka me morgondagen o mer därtill.. Kika på mer hus imorn.. Dehär börja ju bli riktigt skojsigt!! :-) Hehe..

Gonatt på er!!!

Hoppas du haft en bra dag Älskade mamiiii!!! ♥


 





--> Mamma o Mikaaal..

/Mariana

Postat den 2011-09-21 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Mami den 2011-09-22 (16:11:57)

Tack snälla Mariana, de blev en jättefin dag, kramizar

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar