Önskar...0

Önskar verkligen att allt bara va en dröm, en dröm som jag bara kunde vakna ur.. Allt känns hopplöst och jag vill bara sitta o griiiina.. Usch!! Även fast åldern har sina spår så vill jag bara inte inse, det bara är så..
Min underbart fiiiina Farmor låg bara där.. Även fast jag tror och hoppas på att hon kände våran närvaro så var det fruktansvärt.. Men endå en STOR lättnad att få träffa henne..
Jag önskar bara att jag hade varit me henne när det hände, hade jag då kunnat ändra på nånting? Känner hon någon smärta? Kan jag göra någonting för att isåfall kan få slippa den smärtan...? Vad kan man göra?!?!

Alla mina frågor önskar jag bara att man kunde få svar på, att hon slipper lida och att kroppen bestämmer sig för hur den vill göra.. Det är en sådan fruktansvärd smärta.. Min Fiiiina Farmor!! ♥ Som jag Älskar sååå..♥ Som jag beundrar för mycket.. Vi som har såå himla mycket kvar att prata om, vi som har så många fler ställen att äta våra härliga luncher på... Allt vi har delat med varandra den sista tiden har verkligen gjort mina dagar, jag har njutit varje gång jag fått dig att må bättre!! Fått se hur du njutit av stunderna vid havet, när vi skrattat och bytt gardiner.. När vi handlat och tokat oss på affären.. ALLT som jag gjort med dig Farmor har gjort mig sååå Glad!!

Hur kan det bara hända? Inte mig, inte oss, inte NU!!! Åååh... Men vill heller inte se ditt lidande om du nu har något..? Det är ju så himla svårt att se.. Men endå så kände jag din närhet när vi kom till dig ikväll.. Du fanns med oss och bara den tanken var en Underbar Känsla!! Underbara duuuu... ♥ Tänk om vi bara fick några minuter till.. Tänk om du kunde öppna dina ögon och säga hur du mår.. Tänk om jag kunde få din varma kram runt om mig fler gånger.. Jag önskar och hoppas på det!!

Fick mig en tankeställare vad himla snabbt saker och ting faktiskt kan hända.. Man tror och tycker att livet bara är en grej, till en sådan här sak händer.. Hur kan det ske? Jag förstår bara inte.. Samtidigt som jag VET att hon levt ett Fantastiskt liv, hon är omsvärmad av många som som verkligen Älskar. Och att hon fått njutit av många stunder i livet..

Min STÅL-Farmor... ♥ Hon som verkligen kan ALLT!!! ♥

Är detta livets gång? Ska man känna sådan smärta när det otänkbara händer en av ens närmaste...? Som jag tycker om så fruktansvärt mycket.. Vaa?!?!

Ååååh, jag önskar jag va i en dröm... Älskade Farmor, vad jag inte tycker om det här.. :-/ ♥

     

                                                 









Ge mig Mod & Styrka,
Ge mig Tid & Energi,
Att våga Leva....

- Fina ord... ♥

/Mariana

Postat den 2011-09-06 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar