Önsketänkande...1

Önskar att jag kunde va frisk..
Önskar ja kunde få va ute i den friska luften..
Önskar att min lilleman kunde va hemma med mig istället för o sitta här själv..
Önskar att jag kunde va klar me allt som ha me Svenska B att göra..
Önskar också att vi kunde få hitta nå fint i Kovland som vi kan flytta till..
Önskar att jag inte va så nere just nu..
Önskar bort bort bort den jäkla Förkylning ja dragit på mig...

Kan ngn av dessa önsketänkanden gå in, Tack?!?!

Kastar ner några av mina önskningar i önskebrunnen o hoppas på nånting!! :-)

/Mariana

Postat den 2011-09-29 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Anonym den 2011-09-29 (23:59:44)

Ja men visst! Är ju inte alltid dom man har tid att sitta vid datorn men mobben har man ju alltid med sig :) Får hoppas den ska smaka imorrn!



Håller iaf tummarna för er o ert husletande. Snart dyker drömkåken upp :) hihi.. Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar