Sänder en tanke.....3

Sänder en tanke till min Fiiina Farmor!! Just idag skulle hon ha blitt hela 82 år.. :-) Å än så finns det ingen plats att åka till, så idag har tankarna gått till henne och himlen.. ♥ Hoppas du hör mina tankar och ord..

♥ ♥ ♥ Du finns i mina tankar fina farmor... ♥ ♥ ♥






Från Juniskär 11 Aug... ♥

/Mariana

Postat den 2011-09-18 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Evelina den 2011-09-18 (21:13:14)

sv: Tack för berömmet roligt att du tyckte om dem :D

Postat av Annica JoHansson den 2011-09-24 (17:51:59)

Vilken fin bild! Du var så himla duktig och tog med henne på roliga upplevelser:o)det vet jag att hon uppskattade otroligt mycket! Nu föll en tår igen...Kramar från Faster Annica

Postat av Mariana den 2011-09-26 (17:07:16)

Tack!! Jag är sååå himla GLAD att jag/vi gjort det faktiskt!! Fiiina Bästaste Farmor!! :-)

Kraaaam på dig me!!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar