Hockey!!0

Javisst, de blev Hockey för mina grabbar ikväll ändå. Både jag o M hade tappat hoppet helt eftersom biljetterna va helt slut på ticnet och dessutom fanns de heller inga ti övers på M:s jobb.. Såå typiskt!! Men jag tog o gjorde en sista chansning på Fejjan o vips så fick ja svar.. Vilken lättnad!! Och sååå TACKSAM!!!
En tjej räddade vår dag.. Klantigt av mig att ja hade nämnt för junior att han Äntligen skulle få gå på Hockey kvällen ti ära.. Å då dessutom hans andra favoritlag Leksand skulle möta Timrå.. (Tro Janne ha varit på o lurat lilleman) Hahaha.. :-) Närå.. Men kuligt vart de i varje fall..
Så vinkade av två lyckliga Hockeyfantaster förut ikväll och hem for jag. Så nu ska de pluggas lite mera här hemma inför provet i Genetik och Genteknik imorgon. Den ni!! :-)
Och redan nu verkar de stå 2-2 i matchen.. Såå visst är de nog spänning därute.. Alla poäng räknas nu.. Ojoj.. Sikken stämning!! :-) Fullsatt och tryck!! Fränt att junior få va me om de.. :-) hihi..
Inte direkt varje dag man läser på om kromosomer och DNA och allt därtill. Men nu skulle de ske, måste ju bara fixa detta så ja kan lägga detta bakom mig.. Åååh.. Längtan tills den dagen kommer är STOR!! :-)

Nåja, den kommer.. :-)
Imorgon är de ju dagen före skärtorsdag och då ska de "påskas" på dagis. De ska ut o träffa olika påskfigurer och dessutom få vara små Påskkärringar ett tag. Vilket Linus faktiskt tycker är roligt. Fast helst skulle han vilja va pirat igen. Meeen, de går ju inte!! Inte då de är påsk..
Men kan tänka mig att han gärna vill klä ut sig ti de när de ska "påskas" i stugan under helgen.. :-D Gullfisen!!
Jajja.. Ska nog kanske hinna me lite påskpyssel också.. Få se om vi hinner imornbitti eller om vi kör på me de när vi anländer ti stugan.. :-D
Jag vill upp nu.. Slänga upp mina fötter högt och bara jäsa mig tillbaka o faktiskt inte göra nånting!! Jösses vilken njutning!!

Nää, nu må ja köra på så detta sitter inför imorn.

Hej på er sålänge!!

/Mariana

Postat den 2012-04-03 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar